Ronde 7

A

Anoniem

Guest
Hoihoi meiden, ik zit vandaag gewoon even in een dipje. Ik en mijn man zitten nu in 7de ronde ( ik weet dat er dames zijn die al veel langer bezig zijn) maar toch vind ik het vandaag gewoon even lastig. Ik merk dat ik onzeker ben of alles bij mij of mijn man wel goed zit.

Om mij heen raken steeds meer vriendinnen zwanger en bij hun was het vaak in de 3de of 4de ronde raak.? Ik weet zelf ook dat 7 maanden helemaal niet bijzonder lang is, maar toch vind ik het vooral vandaag (vrije dag dus de tijd om na te denken?) lastig.

Zijn hier meer meiden die zich hierin herkennen? Ik zou het fijn vinden om even met iemand te kunnen kletsen die in het zelfde pakket zit. Aangezien ik dit eigenlijk met vrijwel niemand kan delen, mijn man zelf staat hier wat relaxter in.

Liefs, Katie

Heey katiee,
Hier het zelfde, ook wij gaan ronde 7 in nu en ik word er erg verdrietig van.. Vandaag ook een enorme dip. Om ons heen is iedereen binnen 3 a 4 maanden zwanger. 
ik herken je gevoel zo goed, dat we ook aan alles gaan twijfelen. de wens wordt met de dag groter en de teleurstellingen ook. 
ik heb woensdag een afspraak bij de ha omdat ik toch wil weten of alles goed is, zodat ik me daar minder druk om kan maken. 
groetjes, 

Hey meiden,
Heel herkenbaar jullie verhalen. Wij zijn sinds juni bezig. Om me heen hoor ik de laatste tijd zo veel verhalen over hoe snel het raak was. Daarvan verlies je weleens de moed. Mijn partner staat er ook wat relaxter in. Soms een beetje te relaxt naar mijn idee.
Gelukkig zijn er ook genoeg verhalen over stellen waar het gewoon wat langer duurde. Er hoeft niks mis te zijn. 
Ik ben benieuwd of en hoe de huisarts je verder helpt shibainu. Ik overweeg ook om eerdaags naar de huisarts te gaan, maar ik las op verschillende sites dat zij meestal een jaar afwachten. 
Groetjes kelly

Hoi meiden, dan zitten we wel een beetje in het zelfde schuitje! Toch fijn om dan even met jullie te kunnen kletsen op dit forum! Jullie weten gewoon precies hoe ik me voel. ?
Spannend Shibainu ik ben ook heel benieuwd hoe je afspraak gaat morgen! Veel succes alvast! ?
Ik ben ongeveer 1,5 week terug bij de dokter geweest. Ik menstrueer best heftig en maakte mij daar zorgen om. Maar de dokter gaf aan dat er niks aan de hand was. Kon ook pas naar 1,5 jaar proberen terug komen mocht het tegen die tijd nog niet gelukt zijn..
Ik heb vandaag de hele dag al erge rugkrampen in m'n onderrug. Vanmorgen ook licht roze bloedverlies dat is nu weer over. Ben toch bang dat ik ongesteld ga worden deze rond vijf dagen te vroeg.. Zou eigenlijk mijn nog pas as zondag of maandag moeten hebben.
Mijn partner heeft dat ook hoor Kelly. Ik ben meestal best even verdrietig als het een ronde niet is gelukt, mijn man toont niet zoveel emoties daarin. ?
Fijne avond meiden!

Katiee, ik heb altijd redelijk ‘milde’ menstruaties. Aangezien we hier in het zelfde schuitje zitten zegt dat dan waarschijnlijk niet zo veel. 
Iemand zei me laatst dat ik de menstruatie moest zien als een grote schoonmaak voor de volgende ronde. Die vond ik wel leuk. Maakt het wat minder somber ?
Ik heb de afgelopen maanden al heel vaak gedacht dat ik zwanger was. Is dat ook herkenbaar? Iedere verandering in Mn lichaam grijp ik aan. Zere borsten, moe, etc. Maar iedere keer was het hem toch niet. Maar de laatste maand voelde ik juist helemaal niks. Dat vond ik toen ook verdacht, haha ? Maar helaas toen ook negatief. 
Fijne avond meiden en succes!
kelly

hallo dames,

hier ook al een poos bezig (15 maanden en sinds 2 maanden clomid omdat er pcos is vastgesteld. 
de dipjes ken ik maar al te goed en vooral als iemand in je omgeving zwanger is of net bevallen. je gun het hun van harte maar persoonlijk raakt het je wel.
ik had gister me NOD en vanochtend getest, maar weer negatief. dus en overtijd en test negatief. dan zakt de moed ook beetje in je schoenen, aangezien ik graag van duidelijkheid houd.
hopelijk mag het voor ons allemaal snel positief zijn.

Hoi hoi meiden,
Hoe is het vandaag gegaan bij de dokter Shibainu?
Ik heb dat ook hoor Kelly!? Ik ben deze week vijf dagen eerder ongesteld geworden, wist mezelf eerst al gek te maken dat het misschien wel een Innestelingsbloeding is. Maar helaas! 
Ik heb mijn eisprong deze maand ook mis gelopen denk ik, die zal ook wel eerder zijn geweest. Mijn man stelde vanmorgen voor of we misschien de testen van de reclames moeten gebruiken (ovulatie testen van clear Blue). Ik had nooit verwacht dat hij er over na zou denken, dus dan is hij er stiekem toch wel iets meer mee bezig dan ik dacht! ?
Hoi gebruiker10065043, jij bent ook al een tijdje bezig! Hoe ben je er achter gekomen dat je POS hebt? Had je dat verwacht, of had je verder geen symptomen? Al ongesteld geworden (hoop het natuurlijk niet!)? 
Liefs?

Hey meiden,
Hier (pas) 5 maanden bezig, maar al vanaf maand 1 steeds teleurgesteld als het weer niet raak is. Ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus die normaal 28-30 dagen is, en redelijk pijnlijke borsten. Maar ik denk ook vaak dat mijn lichaam mij voor de gek houdt.
Veel liefs!

Terug
Bovenaan