Ronde 7

hoi meiden, 
@Katie, wij zijn na een jaar proberen naar de huisarts gegaan en die heeft ons doorverwezen naar het ziekenhuis en is het bekend geworden.
@X zoe, iedere maand dat het niet is gelukt is teleurstellend ik heb het na 15 maanden nog haha.
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, dus ga morgen vroeg nogmaals testen. Als ik dan nog niet meer weet bel ik denk ik namiddags het ziekenhuis op om te kijken of ik bloed kan laten prikken , om te kijken of ze daarin meer zien. 
Liefs

Hi Zoë, oh dat snap ik heel goed hoor! Elke maand is gewoon eigenlijk een maand te veel voor je gevoel. Spannend! Ik heb dat ook hoor elke maand maak ik mezelf weer gek met kwaaltjes. Maar voor mijn NOD heb ik zelf altijd al veel kwaaltjes die ook heel erg lijken op zwangerschaps kwaaltjes, dus soms is dat ook wel verwarrend. 
Bij mij is het nu ook heel gek. Zou zondag mijn NOD hebben maar gister met afvegen verloor ik een klein beetje licht rosé afscheiding. Dat is een dag gebleven en is nu weer weg. Maar eigenlijk weet ik gewoon al dat dit het begin is van mijn menstruatie, ook al is het soms zo verleidelijk om met de gedachtes mee te gaan dat dit ook een innesteling kan zijn. In je hoofd kan je je zelf zo snel gek maken. ?
Van vriendinnen om mijn heen hoor ik dat juist die maand dat ze nergens last van hadden dat het raak was. Maargoed ieder lichaam is weer anders. ?
Fijne avond!?

Hee meiden,. 
Hier vandaag voor de ha getest, en positief. Dacht toch maar te testen voordat ze t bij de ha vragen. Na 3 testen en ongeloof verder zal t dus wel zo zijn.. 
Echter blijft alles onzeker en had verwacht dat ik heeel blij zou zijn maar 4 weken wachten nu is ook killing. 
Ik hoop dat jij morgen wat meer duidelijkheid krijgt.. Hoop het zo voor je!! Voor iedereen hoor!!! Die teleurstelling is zo killing 
Mijn menstruatie was altijd zo hevig dat ik echt 3 dagen doodziek in bed lag en de naproxen niet werkte. Ook veel last van contactbloedingen. 
Ik heb nu nergens last van. 
Liefsss 

Hee meiden,. 
Hier vandaag voor de ha getest, en positief. Dacht toch maar te testen voordat ze t bij de ha vragen. Na 3 testen en ongeloof verder zal t dus wel zo zijn.. 
Echter blijft alles onzeker en had verwacht dat ik heeel blij zou zijn maar 4 weken wachten nu is ook killing. 
Ik hoop dat jij morgen wat meer duidelijkheid krijgt.. Hoop het zo voor je!! Voor iedereen hoor!!! Die teleurstelling is zo killing 
Mijn menstruatie was altijd zo hevig dat ik echt 3 dagen doodziek in bed lag en de naproxen niet werkte. Ook veel last van contactbloedingen. 
Ik heb nu nergens last van. 
Liefsss 

Hey meiden,
@ Katiee: fijn dat je vriend er ook blijkbaar mee bezig is. De mijne vertelde dat hij het er met een collega over gehad had en dat het bij hen ook niet snel ging. Ik vond het wel fijn om te weten dat hij blijkbaar ook de behoefte heeft om het er met anderen over te hebben. Gelukkig hebben wij daar een forum voor! ;)
Ik heb de ovulatietests van clearblue. Ik weet niet of het precies die van de reclame zijn, want volgens mij zijn er meerdere soorten van dat merk. Het geeft een smiley op je LH-piek dagen. Ik vind ovulatietests op zich wel handig, geeft een gevoel van controle. Hoewel je het beter op de dag voor de piek ook al gedaan kunt hebben.  Wij doen het nu vanaf een dag of 4 voor Mn geschatte ovulatie tot een dag of 4 daarna dagelijks. Ik noem het de feestweek, haha. En daarnaast dan die tests, dan weet ik dat we het op de ovulatiedag ook gedaan hebben.
Ik doe die tests ook niet iedere dag. Ik doe die ook vanaf een dag of 4 voor Mn geschatte ovulatie. Daarom doe ik nu al een maand of 4 met een doos van 24 tests. 
Ik ben nu bijna door Mn tests heen en ik denk dat ik hierna juist geen clearblue meer wil. Je steekt namelijk iedere keer een stik in de digitale meter. Als ik die gebruikt heb trek ik die alsnog uit de meter om te zien hoe donker of licht het blauwe streepje is. Hoe donkerder, hoe meer LH. Ik vergelijk ze dan met. De vorige dagen. En dit is eigenlijk hoe een ‘goedkopere’ test werkt. Je hebt dan alleen het digitale smileytje er niet bij. Die verzin ik er dan wel zelf bij ;)
liefs kelly

@Shibainu gefeliciteerd!!! Wat ontzettend mooi om te horen!
Waarom moet je nu 4 weken wachten? Is dan de eerste echo?

In september heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Het lijkt wel of iedereen om ons heen zwanger is. We gaan nu na de bbz ronde 5 in maar vind het op sommige momenten moeilijk om positief te blijven. We zijn sinds juni vorig aan het proberen om onze kinderwens in vervulling te laten gaan

@shibainu, van harte gefeliciteerd.
@Kelly dr, hopen dat de wachtenden snel voorbij zijn, en het positief wordt.
Hier nog steeds niet ongesteld, vandaag zh gebeld maar moet tot maandag afwachten voordat ze verder willen gaan kijken. Dan zou ik al een dikke week overtijd zijn als t zover komt. Nu dus op het verlengde wacht bankje :(.

Terug
Bovenaan