Ronde 7

Wauw Shibainu gefeliciteerd!! Hoe is het nu met je?

Ik heb de ovulatietesten van clearblue nooit gebruikt. Ik heb wel eens een ronde getest met ovulatietesten van de action. Deze geven dan een streepje i.p.v. een smiley. Maar ik zie mezelf wel het zelfde doen haha, toch even die stick eruit halen om te zien hoe het streepje eruit ziet. ;)

Wanneer heb jij je NOD Kelly? Ik moet voorlopig weer even wachten. Nu eerst de grote schoonmaak, helaas. ;)

Oh wat balen Maartje! Lijkt me ook heftig een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hopelijk wordt je geduld snel beloond!

Hoi Gebruiker10065043 heb je vandaag ook getest? Of wil je daar nu even mee wachten? Onzeker is die tijd he.. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt! :)

@ Katiee, ik had vandaag een clearblue smiley ? dus Mn NOD over twee weken. 
Zijn de ovulatietests van de action ook oké? Op zich kan er niet zo veel mis mee zijn als ze maar een blauw streepje geven. Of heb ik het mis?

Heel herkenbaar! Bij ons eerste kindje heeft het bijna 3 jaar geduurd voordat ik zwanger was.
Zijn daar toen ook voor bij de gynaecoloog geweest. Daar hebben we een vruchtbaarheidstest gehad en ze hebben bij mij een kijkoperatie gedaan naar mijn eileiders, maar ze konden niks vinden en we moesten het nog maar een jaar zelf proberen. 
Drie maanden later was ik zwanger. Na de bevalling heeft het anderhalf jaar geduurd voordat ik weer ongesteld was. 
Nu zitten we alweer in ronde 8. Maandag heb ik mijn Nod en mag ik weer testen.

Ik ben helaas zojuist ongesteld geworden, het is nog minimaal maar denk wel dat het doorzet dus op naar ronde 16 haha.
@gebruiker241108 3 jaar is ook lang, hoop dat het deze keer sneller lukt voor jullie ook al zit je alweer in ronde 8.
@kellydr hopen dat je over 2 weken goed nieuw mee kan delen.
@Katie hopelijk zit het voor jouw ook gauw mee.
Ik had dus heel de dag nergens last van en moet me clomid iedere keer ophalen als ik pas ongesteld ben geworden en dan op dag 3 beginnen maar ben dus pas vanavond ongesteld geworden (tenminste ga er vanuit dat het doorzet.) Maar dan is dag 3 op zondag. Dus dan zou ik pas op dag 4 kunnen beginnen tot en met dag 9 zou dat kwaad kunnen. Of is de aankomende ronde al verspild? Sorry weet echt niet of het verschil maakt.

@gebruiker10065043, ik denk niet dat het deze maand verspeeld is als je op dag 4 begint. Hij wordt ook wel eens vanaf dag 5 voorgeschreven aan mensen. Ga ervoor! ?

Hoi,
Ik weet niet of hier nog iemand op dit forum komt of berichtjes leest.
Maar het doet deugd jullie verhalen te lezen, omdat ik mezelf er zo hard in herken.. Mijn vriend en ik beginnen nu ook aan ronde 7 en soms kan ik het van mij afzetten, maar soms heb ik ook zo'n baaldagen waarop ik alles negatief inzie en mijn hoofd laat hangen ( zoals vandaag ). Dus ik dacht misschien helpt het neerschrijven en het babbelen met lotgenootjes me wel wat...
Liefs,

Sofie

Hoi mensen,
Het klinkt gek en misschien niet zo aardig maar het is fijn in exact dezelfde ervaringen en gevoelens te lezen.
elke maand weer een teleurstelling, moeite in de moed er in te houden en niet te twijfelen aan je lichaam of dat van je partner en inderdaad allerlei ‘symptomen’ zien en voelen in de wachtperiode! Ik ga dan ook van alles opzoeken op internet en vind altijd wel iets waar ik last van heb! 

Terug
Bovenaan