Rondje buikfoto's?

Jemig! Ook al zo'n mooie buik............

Is die inenen heel hard gaan groeien of is die van mij zo bescheiden?
(moet er wel bij zeggen dat ik ook nog geen kilo ben aangekomen..............ook niet afgevallen, dus het kindje verbruikt alles wat ik eet.....................)

Bij mij is het ons tweede kindje en het gaat nu veel harder dan bij onze eerste, ik ben nu ook al 10 kilo aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal 27 kilo aangekomen, maar gelukkig is alles er wel weer afgegaan, dus daar ben ik deze keer ook niet zo bang voor, hihihi.

Liefs Sabine

Hoi Rimke,

Ik denk (ehm, exacte tijd vergeten... zal wel aan de hormonen liggen) dat ze er ruim een uur mee bezig is geweest. De bellypaint is gemaakt zo rond de 37weken.

@Sabine: bij mijn eerste ben ik meer dan 25kg aangekomen. Daarna ben ik niet meer op de weegschaal gaan staan. Vond het wel prima zo, hoefde voor mezelf niet meer geconfronteerd te worden  met die weegschaal.
Ook nu gaat het "hard". Ben nu 10kg aangekomen. Ik verwacht dat het net als bij de vorige zwangerschap gaat. Maar ik moet zeggen dat ik de kilo's ook zo weer kwijt was (de bv werkte bij mij enorm mee als afval-hulpje). Op een gegeven moment zat ik zelfs ver onder mijn oude gewicht van 56kg, maar dat voelde niet prettig.

groetjes Marieke

Ook al zo mooi!!!
Wat een grote buiken allemaal al.................dacht dat die van mij al zo groot was.........niet dus, whahahaha!!!

Fijne avond allemaal meiden!

Heej soow idd wat een mooie buiken zeg..
Ik zelf vind me buik niet echt heeeel groot,maar er zit ook alleen maar baby in.. met weinig vruchtwater...

Nou hier komt mij buikfoto ben nu 21weken zwanger en de foto is gemaakt met 20weken..

Groetjess

Heb hard geprobeerd om foto's op dit forum te krijgen maar volgens mij kan dat alleen als ze al ergens op internet staan. Of heeft iemand het voor elkaar gekregen zonder? Ben niet zo'n computer techneut.

Groetjes,
Marian

Terug
Bovenaan