Rondje buikfoto's?

quote: tineke240 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2008 14:02:51'));

dit is mijn buik van vandaag met 20 + 5

groetjes tineke

sorry ik krijg de foto er niet op

Ehm, nee, ik had inderdaad mijn foto even op hyves gezet zodat ik de link kon plaatsen.

Met het "simpele" knippen en plakken lukt het inderdaad niet en krijg je een kruisje. Misschien zijn er nog andere manieren, maar deze weet ik niet.

Groetjes!

Dan de mijne ook maar, net terug van vakantie, was hier ongeveer 26 weken. En Sabine, vinden ze mij 'dik', (krijg steeds de vraag of het er 2 zijn) die van jou is nog veel groter en ronder! Ben trouwens al 10 kilo aangekomen, o.a. borsten (yes, eindelijk!) en billen (helaas.....) Groetjes Nanna

Gaat dus niet, want hij spingt meteen door naar upload scherm (waar nog niets instaat dus), hebben jullie dat ook?

Dit was 1 april, inmiddels alweer wat centimeters in omvang toegenomen....  (volgens de verloskundige loopt ons mannetje qua groei ca. 2 weken voor. Hij schopt dan ook al stevig tegen m'n maag en bovenste ribben...)

Mooi buikie, Rimke. Bij mij roepen ze nu al hoe lang ik nog moet en als ik zeg 3 maanden, zitten ze me allemaal aan te kijken van Oohh.. Terwijl ik nog maar 6 kilo ben aangekomen, maar dat zit dan ook allemaal op de buik (gelukkig wel).
Ik zal eens kijken of ik ook eens een buik fotootje kan plaatsen, want ik zit niet op hyves..

Gr. Mamajo (27+2 wkn zwanger vn nr 2)

Terug
Bovenaan