rondje gewicht enz..

Hey hoi,

Yoëll geboren 28-07-2006

en hij was afgelopen woensdag 9865 gram en 79 cm.....een maandje geleden was ie in het ziekenhuis 80.2 cm en 9900 gram .....weegschalen zijn niet allemaal hetzelfde hihi

hij heeft geen tijd om te groeien want vanaf het moment dat ie wakker is en beneden is dan loopt, rent, klimt en klautert hij totdat hij weer naar bed gaat

liefs denise

Vandaag op het cb geweest, hier het lijstje:

Naam:                Tijs
Geboren:        2  augustus 2006
Gewicht:        10775 gram
Lengte:              79 cm.

Verder was ook alles goed. Ben nog altijd blij met het cb hier.

Groetjes,
mv Tijs

Wij zijn afgelopen woensdag geweest.

Naam: Meike
G.datum: 12 juli 2006
Gewicht: 9950
Lengte: 72 cm

Ja Meike is klein, ze is ook uit de curve gevallen, arme schat.... nee hoor.
Ze heeft de genen van papa ´s kant, zijn ze ook allemaal kort. Ik kom uit een lange familie maar goed, ze hebben nog wat jaartjes om te groeien, wie weet......

Groetjes Renske

Wat heerlijk die laatste post... ik zat eerst met grote ogen en later enigszins geemotioneerd te lezen naar al die moeders die hun kindje van 78 en 79 cm maar klein noemen. Mijn liefste is al 14.5 maand en nog steeds maar 73 cm. We gaan volgende week naar het CB, hoop maar dat alles goed is. Ik ben zelf ook klein, dus ik denk echt niet dat mijn apekopje wel heel groot gaat worden, maar ietsie langer dan ik zou best aardig wezen.

Ik weet het... ik zou niet zo moeten stressen. Maar onze dochter is zo gezond en blij enzo... al mijn emoties gaan op dit ene onderwerpje vastzitten :-(

Barbara mv Mirne (15/7/06)

Hoi,l

Hjerre was bij zijn laatste controle 11,2 kg en 76 cm lang. Niet echt heel lang dus, maar de jongens in mijn familie staan erom bekend pas te gaan groeien in de puberteit...

Groetjes Hanneke

wij moeten a.s. woensdag weer dus dan laat ik het wel weten!

liefs jen mv mike

Vandaag met mirthe bij cb geweest voor haar 14maanden controle
Ze is nu 82cm en weegt 12650gram. Gewicht is nu aan het stabiliseren zeiden ze. ( ze was niet zoveel aangekomen)

Gisteren met Siebe naar CB geweest.

14,5 maand, 12.065 gram en 82 cm.

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan