rondje gewicht enz..

hé hallo allemaal....ja ik ben er wel maar niet zo actief..

Daniëlle is op 28 augustus geweest en zat toen...

lengte 80.2cm        
gewicht 10.315 klio

voor de rest gaat het allemaal goed en geniet ik van mijn kleine lieve hartedief..

Groetjes Veronique

Finn is vorige week naar het CB geweest en was toen bijna precies 14 maanden.
Hij weegt 10.245 kg
Lengte 79 cm.

De vorige keer was ie maar 100 gram aangekomen en nu ruim een kilo!!

Dacht dat Finn lang was, maar zie dat sommige kindjes al over de 80 cm. gaan.

Liefs,

Tessie

Gisteren geweest en mike is weer goedgekeurd...wel wat opmerking mee gekregen over het speengebruik van mike...hij is 1 jaar! Als ie nou 4 was of zo dan mag ze er iets van zeggen..pff! Gelukkig was mn man mee, die kon mike mooi vast houden tijdens de prikjes in zn armen, want dat moest weer op een bepaalde manier en alleen zo! Kreeg spontaan de slappe lach achter de rug van mn man. Maar goed we zijn weer geweest en dit is het resultaat:

gewicht in juli was 10,8 kg
gewicht  nu 11,5 kg

lengte was in juli 78 cm
lengte nu 81 cm

liefs jen mv mike

Gisteren bij het CB geweest en hier ook weer de fijne prikken gehad (2, in de armpjes............ brrrrr, echt zielig!!) én gewogen en gemeten..... Komt ie:

Sophie, bijna 15 maanden (van 29 juli 2006):
Gewicht: 10.670 gr
Lengte: 82,5 cm

Met haar gewicht zit ze onder het gemiddelde, met haar lengte erboven. (al vind ik het knap dat ze haar gemeten kreeg, ze was namelijk echt bóós toen ze moest liggen op dat vloeipapier haha. Dus het kan wel een cm uitmaken denk ik, of niet natuurlijk)

Groetjes
Susan

Hallo allemaal,

Ik ben vorige week met Sven bij het CB geweest.
Hij weegt nu 12 kilo en is 80 cm lang.
Het is en blijft een flinke jongen..haha

Hij eet en drinkt goed dus dat gaat allemaal prima..
Had stiekum de hoop dat hij niet zoveel was aangekomen aangezien hij nu loopt en dan komen ze iets minder aan dacht ik...

groetjes

Kirsten

Terug
Bovenaan