rondje lengte en gewicht

quote: Karoline reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-06-2007 15:33:35'));

Ik 'mag' as woensdag weer. Hannah is dan 7 maanden en 1 week.
Bij 6,5 maand was ze 63,5 cm en 5690 gram.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Ben vanmorgen weer op het cb geweest, dus even de laatste 'stand'.

Hannah is vandaag precies 7 maanden en 1 week oud en weegt nu 5925 gram en is 64 cm. Bijna bij de 6 kg!

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

quote: 4 december reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2007 10:53:21'));

Ik moet maandag weer, ben benieuwd!
Dan laat ik weten hoeveel ze weegt en hoe groot ze is, ben benieuwd, want ik zie haar gewoon met de dag groeien!!! Hahahaha

Nou, ze weegt nu 8 kilo!!!! hahaha ze komt gewoon elke keer een kilo bij! (en dat terwijl ze in het begin alleen maar afviel en heel klein en mager was!!)
Maar dat is alleen maar fijn! Meten doen ze de volgende keer.
Verder was ook alles oke, even het eetschema doorgelopen en ze zei dat we brood konden geven (zeiden ze vorige keer ook al maar hebben gewacht omdat mijn moeder een gluten allergie heeft) en we moesten nu echt uit een openbeker gaan leren drinken!!
Maar goed, daar vind ik haar nog te klein voor dus dat doe ik nog niet!
Zo waren er nog meer van dat soort dingen die we volgens hun MOESTEN doen. Zegt mijn vriend ineens tegen haar: "ja, we luisteren hier wel altijd netjes, maar thuis doen we toch echt gewoon wat we zelf het beste vinden"!
Zegt ie ook nog tegen mij: "of mag ik dat niet zeggen??"
Whahaha moest echt mijn lach inhouden! Gelukkig hadden we een leuke/jonge verpleegkundige dit keer, en die begreep dat helemaal en zei dat we dat ook gewoon moeten blijven doen!
Dat zowiezo

Wat fijn dat ze zo goed groeit!
Ik mag volgende week en ook ik ben erg benieuwd wat ze gegroeid is, want het gaat nu heel hard naar mijn gevoel.
De laatste keer woog ze ruim 7 kilo met 62,5 cm.
Bij mij op het cb zijn ze gelukkig niet zo van het "moeten".
Ik vind het overigens ook wel erg vroeg hoor om uit een open beker te drinken. Chloë drinkt nog niet eens uit een tuitbeker en beschikt dus zeker niet over een goede mondmotoriek om uit een open beker te kunnen drinken.
Maar idd; gewoon blijven doen wat je zelf goed vindt. Dat MOET je wel doen.

Groetjes Sil

Hallo!
Het lijkt een eeuw geleden dat ik op t forum heb gekeken... Ik werk/m'n kindjes/huishouden/zee/strand verder echt nergens tijd voor.....
Billy (met 35 en eenhalve week geboren)  was gister precies 7mnd. Twee dagen daarvoor waren we bij de kinderarts en woog hij 8100gr en 68cm.
groetjes uit very hot Kreta  Priscilla.

is ook grappig jayden is vandaag precies 6 maanden [ gaat zo snel] ben gister op het cb geweest en hij woog 8115 gram en was 66 cm moest wel weer oppassen met suiker nou ik vind het goed met dat gel"l van hun  hij zit iets boven het gemiddelde en verder was die erg vlot met alles nu moeten we van de 5 naar drie flessen maar deze week kwam die elke keer weer om drie uur s'nacht's dus weet niet hoe ik dat moet gaan doen

ik denk maar zo als die honger heeft dan krijgt die een fles als wij honger hebben pakken we ook wat te eten

groetjes sil

Wat geweldig om al die verschillen te lezen!
Levi is vandaag 8 maanden oud, ben vorige week naar CB geweest, woog toen 9800 gram en is 72 cm. Dus een lekkere stevige kerel

Gr Marianne

Hoi,

We zijn afgelopen donderdag naar het bureau geweest; Nynke is 7.5 maand en is 60.5 cm en 5620 gram! Kleine meisjes worden groot ......
Ze was bij de geboorte maar 44 cm en 2140 gram dus ze doet het heeeeeeeeeeel erg goed!

owwww wat klein!! echt ienieminie... (en ik maar denken dat B'Elanna klein was)
Was ze een prematuur/dysmatuur??

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan