quote: 4 december reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2007 10:53:21&apos

);
Ik moet maandag weer, ben benieuwd!
Dan laat ik weten hoeveel ze weegt en hoe groot ze is, ben benieuwd, want ik zie haar gewoon met de dag groeien!!! Hahahaha
Nou, ze weegt nu 8 kilo!!!! hahaha ze komt gewoon elke keer een kilo bij! (en dat terwijl ze in het begin alleen maar afviel en heel klein en mager was!!)
Maar dat is alleen maar fijn! Meten doen ze de volgende keer.
Verder was ook alles oke, even het eetschema doorgelopen en ze zei dat we brood konden geven (zeiden ze vorige keer ook al maar hebben gewacht omdat mijn moeder een gluten allergie heeft) en we moesten nu echt uit een openbeker gaan leren drinken!!
Maar goed, daar vind ik haar nog te klein voor dus dat doe ik nog niet!
Zo waren er nog meer van dat soort dingen die we volgens hun MOESTEN doen. Zegt mijn vriend ineens tegen haar: "ja, we luisteren hier wel altijd netjes, maar thuis doen we toch echt gewoon wat we zelf het beste vinden"!
Zegt ie ook nog tegen mij: "of mag ik dat niet zeggen??"
Whahaha moest echt mijn lach inhouden! Gelukkig hadden we een leuke/jonge verpleegkundige dit keer, en die begreep dat helemaal en zei dat we dat ook gewoon moeten blijven doen!
Dat zowiezo