rondje lengte en gewicht

Hoi Sus,

Kan me voorstellen dat je trots op Nynke bent. Ze doet het gezien haar start inderdaad heeeeeeeel goed. Komt ze wat betreft ontwikkeling ook goed mee?

groetjes, Ida

Ja, onze dochter was te klein voor de duur van de zwangerschap. Ik had HELLP en dat is pas 1 uur voordat ze ter wereld werd gebracht ontdekt!
Maar gelukkig gaat alles goed. Ze groeit dus heel mooi. Natuurlijk zit ze nog onder de lijn maar ze groeit wel evenwijdig aan de lijn. Qua ontwikkeling gaat het ook erg goed. Ze rolt lekker rond en probeert te tijgeren. Ook is de erg ontdeugend (bijvoorbeeld met eten) en lacht lekker veel. Vooral 's avonds tijdens ons "speeluurtje" schaterlacht ze heel veel en gaat helemaal los met bewegen, rollen etc.

Hoi Sus,

Pffff dat is ook wat! pas op het laatste moment dus.. ben je mooi klaar mee.
Hier werd op het laatste moment pas duidelijk dat ik een stuitertje had, en ze is ook een dysmatuur (2540 gram 47 cm)
Is mss beetje off-topic, mocht ze wel mee naar huis? of moest ze in het ZH blijven?
Wel fijn dat ze het zo goed doet, nog even en je merkt helemaal niets meer van het dysmatuur-zijn.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Nee, ze mocht niet mee naar huis. Ze is 2 wkn in het ZH geweest (ik 1 week).

Ik ga flesje geven!

Hoi

Ik ben vandaag geweest en mijn dochter wordt vrijdag 8 mnd ze weegt nu 8750 en is 67,5 cm.
Ze is flink gegroeid met haar geboorte was ze naar een zwangerschap van precies 42 weken 47 cm en woog ze maar 2675.
Ze is een lekkere baby ze is volgens het cb niet te dik ze is wel wat dik voor haar lengte maar niet te dik de lijnen lopen mooi recht .

Gr chantal

Hoi,

Vandaag naar het cb geweest, Heather is nu 7.5 mnd en ze is 70.2 cm lang en weegt 8.6 kilo. Helemaal volgens schema dus.

Groetjes, KT

Hoi,

Ik ben vorige week woensdag weer geweest op het cb en ons mannetje van 20 dec.  is al 9,8 kg en 69,1 cm! Het is echt net een michelinmannetje als je 'm ziet...Ach, als-ie meer gaat doen zal het er vast wel weer af gaan hoop ik.

Groetjes

Terug
Bovenaan