rondje lengte en gewicht

Mijn dochter was afgelopen woensdag 9660 gram en 72 cm. Ze was toen precies 8 maand, dus een lekkere stevige meid

Ik ben afgelopen donderdag geweest en mijn dochtertje was toen precies 8 maanden oud. Ze woog toen 7660 gram en was 69 cm lang!

ook wij zijn naar het cb geweest gisteren en Elise is nu 7 maanden en 3 dagen en weegt 7950 en is 70cm lang!
En als cadeautje heeft ze lekker over me heen gepast....

Groetjes Linda

Hanne was met 8,5 maand. 74 cm en 7720 gram. Lang en slank zeg maar. Van het CB mogen we haar alles geven "wat ze wil" ;) haha. Ze is nu ruim 9 maanden en ze is gewoon lekker actief (en heeft een lange slanke papa en mama).

Jansje

Ben net terug van cb, onze bolleboos doet t super,maar dat wisten we al!

ze is nu bijna 8maanden en weegt 9350gram en is 70cm,

groetjes ramona

Mijn dochtertje Quinty is nu 9,5 maand en woog gisteren 10,8kg en is 77cm lang. Bij haar geboorte woog ze 3995gram en was ze 54 cm lang.

Mijn dochterjte Milika is nu 22 maanden en woog gisteren 14,1 kg en is 92 cm lang. BIj haar geboorte woog ze 4190 en was ze 52 cm lang.

Wij hebben dus 2 flinke lange meiden om even te vergelijken.

gr.patricia

Hoi

vandaag naar cb geweest.
kas is 9510 gr 71.7 cm en is 7.5 maand.

groetjes judith

We zijn weer op het BC geweest.
Thomas is 9 maanden + 1 dag

Gewicht:          9,350 kg
Lengte:              76 cm
Hoofdomtrek: 45,5 cm

Bij z'n geboorte was hij 9 pond en 55 cm (dus behoorlijk flink)  maar hij schuift steeds meer naar de gemiddelde lijn op. Ze waren erg tevreden over hem. (Lekker voor m'n ego)

Terug
Bovenaan