rondje lengte en gewicht

hoi hoi,

aaron is van 24-11-2006 en was 2 weken geleden 73,3 cm en 10210 gram,hij zit weer in de grafiek maar dat zegt ons niet zoveel,we hebben een druk beweeglijk kereltje en zijn blij dat hij altijd zo vrolijk is en dat hij het zo goed doet dus dan zegt lengte en gewicht mij niet zoveel,maar ja dat ben ik;-)hij woog bij de geboorte 4320 en was 56 cm dus hij was al groot uitgevallen;-)

groetjes nienke...trotse moeder van aaron(24-11-2006)

Wij zijn afgelopen woensdag weer naar het cb geweest. Alicia was toen 7,5 maand. Ze woog 7535 gram en is 67 cm.
Nu vonden ze haar bij het cb licht mollig. Ik dacht dat ik het verkeerd verstond, maar ze zei het toch echt. Alicia heeft echt niet veel vet op haar lijfje, alleen haar bovenbeentjes, maar dat is ook echt alles. Broekjes zakken van haar kont af en t-shirtjes zijn aan de bovenkant altijd veel te wijd.
Ik laat ze maar lekker lullen daar, zolang Alicia goed groeit zit ik er niet zo mee. Als ze straks gaat kruipen en lopen is het kleine beetje babyvet er waarschijnlijk toch zo weer vanaf. Ze krijgt naar mijn idee ook echt niet te veel eten, haar schema ziet er zo uit.
07.30 fv 6xfriso en 180cc
10.45 heel potje fruit (6 maanden) + 40 cc water
12.15 halve tot driekwart boterham met alleen boter en soms wat leverpastei + 25 cc water
15.00 fv 6xfriso en 180cc (heel af en toe om 16.00 uur koekje; 1x per week)
17.30 heel potje groenten (6 maanden)
18.30 nog klein beetje water

Dit lijkt me toch prima. Wat vinden jullie?

Ziet er prima uit hoor!
En wat gewicht en lengte betreft, komt ze ong. overeen met Chloë.
Die is overigens wel mollig, heeft overal rollen, maar daar is nooit iets over gezegd.
Hoeven ze niet te doen ook, ik luister toch niet naar dat soort onzin.
Ik zou me niet druk maken hoor; mijn oudste was ook echt een mollige baby en nu is het net zo'n bonestaak.
Sil

Mijn uk is met 9 maanden 76 cm en 8743 gram. (Bij de geboorte 44 cm en 2666 gram.)
Ons 'probleem' is volgens het cb precies omgekeerd: uk is te lang en te licht.

Tja. Hij is heel beweeglijk: kruipt, loopt en springt heel wat af. Dan verbrand je ook veel. Ach, zo is overal wel wat op te zeggen door het cb...

Vorige week zijn wij eindelijk weer naar het cb geweest.
Ze was toen 6,5 maand en woog 6655 kg en was 62,5 cm.
Ze is kort, maar dat zijn haar vader en moeder ook...

Hallo allemaal..

Ben vorige week ook weer naar cb geweest.
Onze kleine vriend was toen 11kilo en 71centimeter.
Echt een stevige vent, wel lekker hoor!!
Hij is van 5december, dus bijna 8maanden.
Groetjes.....

ik ben afgelopen dinsdag naar het bureau geweest
Ruben is 71/2 maand en woog 8436 gr en was 76 cm lang
liefs ineke

zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
hahahaha grote jongen zég!!!!

groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan