rongenfoto en samenlevingstest

@star80 heb je een leuke vakantie gehad? ging het niet teveel over zwangerschappen etc? waar je een beetje bang voor was? Ik hoop voor jullie dat jullie straks positief testen.

@joy1982
Oke dus je moet ook een rongenfoto hmm zie je er ook tegenop? mijn eitje was vrijdagochtend 15mm dus hij moet vandaag of morgen springen dus ik hoop dat ze het eitje morgen niet meer ziet eigenlijk das een goed teken denk ik. Dus ze onderzoeken meteen je samenlevingstest dus? vind het wel interressant ma wel spannend hopen dat het wel goed is.

Ik laat het morgen weten hoe het is gegaan

liefs iloontje

Hoi!

Iloontje, jij had de echo van je onderbuik al gehad? Wat ik mij afvroeg; zien ze dan ook of je ei gesprongen is? Als het goed is is dat afgelopen donderdag gebeurd. Mijn temp is inmiddels gestegen, dus ga wel weer uit van eisprong. Maar kunnen ze dat morgen dan ook zien? En.....als het goed is er een flinke celdeling aan de gang ;-) zien ze dat dan ook? Met andere woorden; hoe duidelijk is zo'n echo??

gr. Louise

Hoi Louise,

Ze kunnen wel je eitje zien dus meten ze hoe groot die is. Kun je zelf ook mee kijken, leuk om te zien hoor. Maar ik weet dus ook niet of ze kunnen zien of ie gesprongen is. Dan moeten ze niks meer kunnen zien in je eierstok lijkt mij. Ik moet morgen dus zelf ook weer heen gaan ze weer een echo maken en als het goed is, is mijn eisprong vandaag of morgen dus als hetgoed is kunnen ze em dan niet meer zien. En een celdeling/zwangerschap kunnen ze zo heel vroeg nog niet zien op een echo vertelde mijn gyn.
Laat het even weten hoe het was. Ik hoop dat je zwanger bent deze ronde:D

liefs iloontje

Hoi Louise,

Ze kunnen wel je eitje zien dus meten ze hoe groot die is. Kun je zelf ook mee kijken, leuk om te zien hoor. Maar ik weet dus ook niet of ze kunnen zien of ie gesprongen is. Dan moeten ze niks meer kunnen zien in je eierstok lijkt mij. Ik moet morgen dus zelf ook weer heen gaan ze weer een echo maken en als het goed is, is mijn eisprong vandaag of morgen dus als hetgoed is kunnen ze em dan niet meer zien. En een celdeling/zwangerschap kunnen ze zo heel vroeg nog niet zien op een echo vertelde mijn gyn.

liefs iloontje

Hoi Louise,

liefs iloontje

Hoi Louise,

liefs iloontje

Nou vanochtend naar de gyn geweest en de samenlevingstest gedaan en helaas het is niet goed. Er waren geen zwemmers mijn baarmoederslijm is te dik waardoor het er niet doorheen kan zwemmen. Ze vertelde dat het kan doordat ik clomid gebruik dat zie je wel eens vaker. Nu moet ik nog wel een rongenfoto laten maken. En ik moet iui gaan doen. Mijn god:S wat een domper heb zitten janken sjemig dus normaal zwanger worden zit er dus niet bij helaas.
weet iemand hoe dat precies gaat iui of dat pijn doet en hoe ze dat doen? Ik moet met mijn eigen gyn (had nu een vervanger) bespreken hoe nu verder ma dat gaat gebeuren nadat ik de rongen heb gedaan.
liefs iloontje

Terug
Bovenaan