rongenfoto en samenlevingstest

Hay Iloontje,

Vervelend nieuws voor jullie...maar ik zou de moed niet opgeven hoor. Volgens mij zijn jullie kansen toch nog aardig positief!! Het is igg wel fijn dat je iets aanwijsbaars hebt kunnen vinden,dan kun je daar aan gaan werken.
dus verlies de moed niet, zelfs met prognose alleen ICSI ben ik spontaan zwanger geraakt..dokters weten echt neit alles!

sterkte en succes!

Nee nou laten we hopen dat er deze maand een wonder gaat gebeuren. Mijn eitje was gister wel gesprongen dus hopelijk is er toch 1 zaadje erdoor heen gezwommen ofzo. Dan hoef ik al die ellende niet meer te doen. maar ben je er bang voor.
Alle moed weer verzamelen en we gaan weer verder. positief blijven natuurlijk.

hoi Iloontje,

Het duurde even, maar hier weer een berichtje van mij. Op de echo konden ze niets zien, wel was er wat vocht in één van de eierstokken of eileiders, dus waarschijnlijk wel gesprongen. Gisteren bij huisarts geweest voor uitslagen. Bij mij zag het er goed uit, bij mijn man was het sperma niet optimaal. De hoeveelheid zaadjes was gehalveerd tov optimale situatie, maar de beweeglijkheid was was heel erg goed. Uiteindelijk ben je maar één zaadje nodig, dus er moest geen belemmering zijn om zwanger te worden. Nu was de vraag van hem of we door wilden naar de gyn. of dat we eerst een maand of twee, drie wilden wachten en kijken of het spontaan gebeurde. Ik dacht; nee hé, gaan we nu weer wachten met verwijzen? We hebben meteen aangegeven dat we door wilden gaan en toen kregen we gelukkig wel een verwijsbrief mee. Nu hebben we 10 september onze eerste afspraak,. Misschien zegt de gyn. dan alsnog wel dat we nog eens een half jaar moeten proberen, maar goed, dan zijn we tenminste al een stadium verder.

Hoe is het met jouw onderzoeken? Wanneer moet je weer?

Gr. Louise

nou fijn dat je wel doorgestuurd wordt!
En dat opzich de onderzoeken wel goed waren.
Hopelijk hoef je niet te veel onderzoeken te doen maja het probleem kan in een klein hoekje zitten. zoals bij mij helaas.
Maar positief blijven en dan komt het helemaal goed!

liefs iloontje

Terug
Bovenaan