@Roos en evt. andere mama's van het maart08 forum

Hoi Roos,
nog even als vervolg op ons gesprek.
Ik denk..ik maak maar een nieuw topic aan, want dat andere staat al 3 pagina's terug ofzo (jammer toch dat hier de reacties waar het laatst op wordt gereageerd niet bovenaan staan, maargoed)

Even nog een stukje van jouw tekst gekopieerd:
"Ik kan me herinneren dat in de week dat Mnioux enLenthe waren geborten praktisch elke dag een kindje werd geboren, de 23e, ik de 24e, ik dacht 2 op de 25e en jij op de 27e....
Ik was 38 weken, vond het wel een apart idee dat er in de 2e week van april nog zwangere mama's waren hi hi!Toen die bevielen was Lenthe dik 8 weken en ik dat las...was ik nog net niet mijn bevalling vergeten...je bent zo snel weer met het huidige leven bezig he..."

Nou, ik zei toch dat ik die lijst had met alle geb.data van de kindjes van de maart mama's.
Ik heb hem er evan bij gepakt.

Trudi was de 2e: 12 mrt uitgerekend en 12 feb. bevallen van Jasmijn.
Daarvoor was er nog ene Margot die veel te vroeg was bevallen (31 jan. ipv 9mrt.)

23e feb. beviel ene Teddybeer van Robin
Toen jij de 24e van Lenthe
De 25e zoals jij zei Suus van Feline
De 26e ene Tine van Matthjis
En toen inderdaad ik van Minoux

De volgende was Manuela van Tessa.
Mensen die hier mee kletsen die ik ook op mijn lijstje terug vind (kan je nagaan, hoe lang we dus al kletsen met elkaar) zijn:
Patricia, Karin, Reisa(ja toch?), Stefanie, Irene, "Rood wit blauw", Monica en Christien.
En ik zie wel een Daantje80 met Bente als dochter maar ik weet niet of dat de DVD80 van hier is.

Christien beviel op 7 april van Kelwin. De laatste die beviel was ene Joyce op 18 april.

Wat jij dus al zei Roos...terwijl we zelf een kindje had van toen bijna 8 weken, moesten er nog mama's bevallen.

Grappig om zo even terug te kijken.
Van sommigen hier wist ik ook niet meer dat ze ook al bij het maart forum zaten.

Lang verhaal is het meteen geworden ,haha ;-)

Groetjes, Bianca

wat leuk dat jij dat allemaal nog weet.

Ik was zelf 27 februari uit gerekend en ben 6 maart bevallen van mijn zoon Lars.

Is echt alweer lang gelden voor je gevoel en aan de andere kant weer heel kort.
Hij wordt alweer bijna 2 het gaat zo snel.
Voor je het weet gaat hij alweer naar de peuterspeelzaal.

Gr Lique

Ja, nou onthouden heb ik het niet he, hahah.
We hielden toen toch zo'n tabel bij van alle mama's, de kinderen, de geb.datum, de uitgerekende datum, gewicht en lengte.
Nou en die heb ik op het eind uitgeprint :)

Terug
Bovenaan