@Roos en evt. andere mama's van het maart08 forum

Hey Patricia, jij kwam zelfs tijdens je bevalling met regelmaat hier posten om te vertellen hoe het ging kan ik me herineren!!!Schoot niet op he!!!Heel weekend, en uiteindelijk naar 't ziekenhuis, net na twaalven een keizersnee kan ik me herinneren...
Vond het knap dat je af en toe een update gaf!
Groetjes Roos.

Echt leuk om te lezen en gek idee dat het bijna 2 jaar geleden was. Maar wat was het spannend he, om op het forum te kijken en te zien wie al een paar dagen niets van zich had laten horen (zou het zover zijn?) en de bevallingsberichten die langzamerhand binnen kwamen. Echt leuk.
Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe jullie nu terugkijken op jullie bevalling van toen, of misschien moet daar een apart item van worden gemaakt? Of is dat weer erg nostalgisch, hihi?
Ik heb een prachtige bevalling van Leah gehad toen, heerlijk om op terug te kijken. Bevalling was als altijd bij mij knettervlot (binnen 1 uur en een kwartier van ' zou het?' naar kind op de wereld) maar toch onwijs relaxed. Ik zat na een halve dag alweer achter de computer (omdat ik de geboortekaartjes zelf wilde maken/bewerken op de computer), en volgens mij heb ik toen ook even op het forum gespiekt of laten weten dat Leah was geboren....

Terug
Bovenaan