@Roos en evt. andere mama's van het maart08 forum

Hahaha, wat leuk om te zien zeg
\Ik was toen 24/27 maart uitgerekend en op 18 maart bevallen.
Ik hield op gegeven moment met Mama Mono (Monica) de lijst bij.
Was leuke werk.....

Liefs Irene

Hoi hoi!

Inderdaad zeg, wat is dat lang geleden!
Gelukkig duurt het nog even voor Isabelle 2 wordt (5 april), maar toen dacht ik daar heel anders over, van mij mocht het sneller gebeuren, dan "hoorde" ik ook bij die gelukkige mama's!

Ik weet nog dat Irene, Emmy en ik inderdaad de lijst met bevallingen bijhielden en dat ik op een gegeven moment bijna iedereen had, behalve mijzelf en Christien en nog een paar mama's die niet heel erg actief waren.
Ik baalde daar echt flink van, al die verhalen, maar zelf bevallen: ho maar!

Ook ik heb de bevallingslijst uitgeprint en die bewaar ik voor Isabelle als ze groter is (en natuurlijk ook een beetje voor mijzelf)

Luek om te zien dat er toch nog een heel aantal van de maart mama's over zijn.

Liefs Monica

Hoi Bianca!
Wat heerlijk om te lezen wat jij allemaal weer beschreef van toen!Ik hang zoooo aan herinneringen!!!INiet dat ik in het verleden leef hoor, maar vind het heerlijk om vaak terug te denken aan die tijd...Ik had niemand nog echt gezien, want we zaten toen nog niet echt allemaal op Hyves (zit jij bij mij op hyves, nee geloof ik he, of zit je er niet op..)
Enfin, deze zomer alweer 3 jaar op dit forum...wat worden we oud ha ha!!!!!
Leuk alle details nog eens te lezen!
Groetjes Roos.

He Monica,
was jij degene die ook de lijst had uitgeprint!
Ik weet namelijk dat iemand dat op het forum zei en dat ik dacht...dat is een leuk idee. Dus toen heb ik hem dus ook uitgeprint en bewaard.
Maar jij was dan denk ik dus die persoon, haha.

En oja, van dat bijhouden weet ik nog.
Sommigen vonden het nog lastig om het in te vullen en met zijn drietjes ging het toen heel goed.
Het werd bijna een sport om die tabel zo goed mogelijk bij te houden, hahah.

Irene is trouwens in mijn hoofd ook heel lang tante Reneke gebleven. Grappig dat je nu toch eindelijk elkaars echte namen weet.

Groetjes Bianca "alias Emmy "

En waar komen die schuildnamen eigenlijk vandaan??
Mama Momo...daar kan ik nog wel wat uit herleiden Monica, maar tante Reneke. En zo zijn er nog vele andere namen.

Hey hey,

Die tijd vliegt echt om.
Ik was 19 Maart uitgeteld en ben 5 Maart bevallen van Jordy.

Heb nu wat minder tijd om te computeren, Demi is ook alweer een half jaar geworden. Redelijk druk dus. Toch probeer ik wel altijd nog ff bij te lezen.
Valt inderdaad wel op dat er nog zoveel van het Maart forum zijn.

Groetjes Wendy ( Ik ben bakker vandaar mijn naam

Reisa is een bedachte internetnaam die ik vaker gebruik. Het betekent reis in het IJslands. Ik blijf liever anoniem, ik plaats ook geen foto's op internet van mijn kinderen bijv. En alleen hier gebruik ik de echte namen van mijn kinderen. Doe ik verder nergens ivm herkenbaarheid.

leuk leuk
ja wat gaat de tijd snel he pfff
ik was 1maart uitgeteld samen met manu en beviel samen met karin op 3maart erg leuk:):)
hebben erg leuke tijden gehad hier opt forum veel gekletst en lief en leed gedeeld
jullie zijn top dames

liefs

Terug
Bovenaan