hey patricia en lisette.
nathalia zit nog ontzettend vaak in de kinderwagen.
natuurlijk mag ze ook lopen, maar in de winkel zit ze gewoon in de kinderwagen. en naar mn moeder toe is net iets te ver voor haar, dan moet ik haar t laatste stuk tillen. een kiddyboard heb ik ook al aan zitten denken, maar nathalia kennende blijft ze daar dus echt niet op staan.
maar bedankt voor de tips
hey roos
ja, ik wacht idd nog wel even met de aankoop.
we zaten te denken aan maart/april.
dan kunnen we even kijken hoe nathalia dan loopt en zo.
ik heb een hele mooie duo wagen gezien.
een scoop tandem voor 159 euro (nieuw!)
voor t geld hoef ik t dus niet te laten, aangezien een enkele kinderwagen in de meeste gevallen duurder is. die tandem scoop is wel achter elkaar.
tegen die tijd ga ik gewoon naar de babyzaak met nathalia en een zak aardappelen en kijken hoe hij rijd. (nathalia voorin, de zak aardappelen achterin hahahaha) en anders idd, naast elkaar.
snap idd wel wat je bedoelt, want nathalia kan ook niet heel lang lopen hoor. een dagje stad zie ik oo kniet zitten zonder een kinderwagen.
erwin denkt dat het een jongentje is, ik heb sinds kort t gevoel dat t een meisje is.
tis allebij welkom, we zien het volgende week wel

heel cliche, maar als het maar gezond is!
we hebben idd ook al namen, al zijn we er nog niet helemaal overuit.
ik vind allysia ontzettend mooi.
past ook zo goed bij nathalia vind ik.
maar erwin vind het helemaal niks, dus die naam wordt het niet hahaha.
k heb ook nogal wat eisen, want de naam mag niet met een N beginnen, maar wel met een A eindigen.
t moet een naam zijn, die je bijna niet hoort, niet nederlands en t moet bij nathalia passen.
hahaha wat een eisen he
8 jaar alweer

wat gaat t toch snel he.
k ga zeker ff kijken vanavond naar de foto's

een spreekbeurt... wat leuk zeg! hahaha ja stom he, dat jij dan zenuwachtiger bent als zij

ach, ze hoeft alleen maar voor haar eigen klas te staan en een beetje vertellen, das toch niks engs aan mama
ga jij lenthe op de creche doen? zo ja, wanneer?
nathalia gaat pas volgend jaar naar de creche.
was eerst de bedoeling dat ze nu al naar de creche zou gaan (voordat de beeb geboren zou worden) maar ik vind het toch wel heel erg eng.
ze kan wel goed praten, maar nog niet aangeven als er iets naars is gebeurd. je hoort zo veel gekke verhalen tegenwoordig, dat ik zoiets heb van:
wacht maar even totdat ze alles goed kan aangeven, en daarna mag ze naar de creche.
en tot die tijd, blijft ze gewoon onder mama's vleugels

we zoeken de kids wel op in het park, kan ze daarmee spelen, onder toezicht van mama hahaha
ja stom he, hoe je leven zo kan veranderen in zo'n korte tijd

moet je eerlijk zeggen dat ik niet eens meer zou
weten hoe mn leven eruit zag voor nathalia

mis er ook helemaal niks van hahaha.
ik heb mn studie afgemaakt, ben samen gaan wonen met erwin, en 2 maanden later was ik al zwanger hahaha.
ik had de test alleen gedaan, toen ik thuis was.
erwin was aan t werk. toen die positief uitsloeg, ben ik op de fiets gestapt naar erwin toe, en liet hem de test zien. hij toverde een super glimlach op zn gezicht en feliciteerde me. daarna ben ik naar de winkel gegaan en heb een speen gekocht met I love papa. die kreeg hij savonds bij het eten.
(bbq op ons balkonnetje hahahah)
hey ik ga er maar weer eens vandoor

is al weer een heel boekwerk geworden hahaha. sry, ik kan gewoon geen korte verhalen schrijven
fijne dag vandaag
liefs, do