roos

heyhey

dank je wel voor alle uitleg over de belastingaangifte :D
we gaan er zeker even voor zitten, als nathalia op bed ligt. zou mooi zijn, een leuk bedragje terug krijgen. zeker met die kleine op komst hihi.

over die kleine gesproken, daar heb ik oo knog een vraagje over.

zitten lenthe en luka in een duo wagen? of loopt lenthe al goed?
zit zo erg te twijfelen of we nu een duo wagen moeten aanschaffen. nathalia is 2 jaar en 4 maanden als ons ukkie geboren wordt.
lenthe was natuurlijk wel jonger, toen luka geboren werd, maar moest eigenlijk aan jou denken, aangezien jij nog 2 meiden hebt.
hoe doe/deed jij dat allemaal??

en hoe gaat t verder met je?
en met de kids?
begreep dat noa jarig is geweest? nog gefeliciteerd!
heeft ze een leuke dag gehad?

nou, waren wel weer genoeg vragen denk ik zo hahaha

liefs, do

sorry dat ik je ff kom storen:pmaar ik zou geen duowagen aanschaffen,caithlyn is nog geen 2en die wilt er nu echt niet meer in:S en wij zitten er mee hahahaha

succes

Ik breek ook even in Milton was 2 jaar en 5mnd toen Shanice werd geboren wij hebben toen een kiddyboard aangeschaft dat is lang niet zo duur.

Maar elk kind is anders maar ik zou het niet doen zoals onze voorganger al schrijf

groetjes lisette

Hoi Do, inderdaad iedereen is anders...Wat ik heb gedaan is afwachten en kijken of ik hem mis en dus echt nodig heb, dan zou ik hem altijd nog aan kunnen schaffen.En wat blijkt, ik mis hem ontzettend hi hi!!!
Had net als Lisette hierboven een Kiddyboard aangeschaft, maar daar stapt Lenthe telkens vanaf...Naar de supermarkt lopen is echt een uitdaging want even lekker doorwandelen werkt niet.En op zich is het dus niet vervelend om lekker lang met je kindje buiten te wandelen, doe ik ook vaak, maar ik heb dus nu 4 kids en minder tijd dan toen ik er nog maar 1 of 2 kinderen had, en even snel naar de supermarkt lopen is dus wat ik doe, maar gaat nu dus niet omdat ik geen tweeligwagen heb...Dus ik raad hem je echt wel aan, want je hebt dus eigenlijk geen mogelijkheid meer om even lekker de stad in te gaan, Nathalia loopt altijd los....Ik ga hier dus nu ook niet de stad in met de jongste 2, en da's jammer want moet nu op donderdagavond (koopavond) of op zaterdag (zo druk!) terwijl ik doordeweeks veel tijd heb...Maar ik ga de uitdaging niet aan, dan trekt Lenthe alle schappen leeg ha ha!
Kortom, ik raad het je wel aan, je hoeft natuurlijk niet meteen een nieuwe te kopen, je gebruikt hem dan waarschijnlijk zo'n 1,5 jaar, dan is Nathalia 4 jaar (raar klinkt dat he!) en gaat ze naar school, en kan je het weer af met een buggy voor 1 kind.Het is maar wat je prettig vind, ik heb bijvoorbeeld de box ook nog staan voor Lenthe (heb er nu 2 staan in mijn woonkamer, 1 voor Luka en 1 voor Lenthe) terwijl ik veel mama's op 't forum met 7 maanden al zag hier dat ze de box gingen opruimen...Ik vind het heerlijk als zo'n kleintje nog even in haar eentje kan spelen.En niet omdat ik soms handen tekort heb omdat ik er nu 4 heb, deed dat ook al met mijn 1e, gewoon 1 keer per dag ( vaak 2 keer, want ze vond de box heerlijk) een klein uurtje in de box.En dan kan ik even boven zuigen, of wat was wegwerken, de keuken etc...
Dus, ik kijk op dit moment uit naar het moment dat Luka 5 a 6 maanden oud is, dan past hij niet meer in de reiswieg en koop ik denk ik een tweelingbuggy (naast elkaar, vind zo'n trein vreselijk sturen daar het oudste en dus zwaarste kind voor zit).Dus nog effe behelpen hier tot eind maart, kan niet wachten totdat ik een tweelingbuggy heb!!!Zag ze in Amsterdam (Prenatal) van Koelstra voor 159 euro.Maar nogmaals, dit is mijn ervaring, als ik dit had geweten had ik er eentje (met reiswiegje, Easy Walker ofzo, kijk eens op Marktplaats) gekocht, dan ben je gewoon veel mobieler...
E mocht je hem toch niet veel gebruiken zet je hem toch weer op Marktplaats...

Dank voor je felicitatie (jij ook Patricia!), Noa alweer 8 jaar...zier me nog liggen 'jan 2002, was net 22, eerste kind, 22 uur duurde het, maar wel thuis bevallen,was ik zoooo trots op ha ha!!!In onze flat in Weesp.(Bij A;dam)Het was een paar weken voordat Wim Lex en Maxima trouwden, om maar even een indicatie te geven wanneer 't was.Weet nog dat iedereen thuis bleef om voor de buis het huwelijk te zien en wij hadden er geen geduld voor, gingen met baby Noa naar A'dam, nog meer babywinkeles leegroven!
Ik zet vanavond wat foto's op m'n hyves van Noa's verjaardag, kan je zien hoe groot ze is geworden ha ha!!(Deze week moet ze haar 1e spreekbeurt op school geven, mama is zenuwachtiger dan zij zelf geloof ik!)
O dat was toch echt een heel ander leven dan nu, ik had toen nog een cabriootje, gingen 4 keer per jaar op vakantie...hoe je leven toch kan veranderen in 8 jaar...Nu hier 4 kotertjes, braaf thuisblijfmama geworden, praktische auto voor de deur...maar vind het heerlijk, helemaal blij met mijn keuze!!!
Enfin, oke ik draaf door....Hopelijk kan je een keuze maken wat betreft de kinderwagen...

20 Januari de echo he, willen jullie van te voren waten wat het geslacht is van jullie kindje?
Heb je een voorgevoel?Al een paar namen in gedachten voor de kleine?

Groetjes Roos.

Hoi hoi,

ook ik breek even in. Tijn en Bente schelen 17,5 maand en voordat Bente geboren werd, hebben we een duowagen gekocht. Achteraf bleek dat het niet echt nodig was, we hebben hem heel weinig gebruikt.
Ik denk dat het dus iets heel persoonlijks is. Ik woon in een klein dorp met alles op loopafstand, weinig verkeer etc, moet ik verder pak ik de auto.
In jouw geval zou ik er misschien wel voor kiezen; in de stad, veel verkeer en afhankelijk van openbaar vervoer.....
Al met al een persoonlijke keuze dus.

Groetjes Danielle

Hoi hoi,

Waarom de eerste tijd geen draagzak of draagdoek gebruiken?
Ik heb een draagdoek en was ik bij Myrthe al helemaal fan van, dus een eventuele 2e komt er ook in. Myrthe zat er met 9 maanden nog in en met de zomervakantie (ruim een jaar) ook nog! En met een tweede dan geen duo wagen, maar kleine in de draagdoek en Myrthe lekker in de buggy! En heb ik tijd dan kan Myrthe lekker lopen en de kleine in de wandelwagen. Maar goed, zo zou ik het doen. Eerst maar eens zwanger proberen te worden.

Liefs Irene

hey patricia en lisette.

nathalia zit nog ontzettend vaak in de kinderwagen.
natuurlijk mag ze ook lopen, maar in de winkel zit ze gewoon in de kinderwagen. en naar mn moeder toe is net iets te ver voor haar, dan moet ik haar t laatste stuk tillen. een kiddyboard heb ik ook al aan zitten denken, maar nathalia kennende blijft ze daar dus echt niet op staan.
maar bedankt voor de tips :D

hey roos

ja, ik wacht idd nog wel even met de aankoop.
we zaten te denken aan maart/april.
dan kunnen we even kijken hoe nathalia dan loopt en zo.
ik heb een hele mooie duo wagen gezien.
een scoop tandem voor 159 euro (nieuw!)
voor t geld hoef ik t dus niet te laten, aangezien een enkele kinderwagen in de meeste gevallen duurder is. die tandem scoop is wel achter elkaar.
tegen die tijd ga ik gewoon naar de babyzaak met nathalia en een zak aardappelen en kijken hoe hij rijd. (nathalia voorin, de zak aardappelen achterin hahahaha) en anders idd, naast elkaar.
snap idd wel wat je bedoelt, want nathalia kan ook niet heel lang lopen hoor. een dagje stad zie ik oo kniet zitten zonder een kinderwagen.

erwin denkt dat het een jongentje is, ik heb sinds kort t gevoel dat t een meisje is.
tis allebij welkom, we zien het volgende week wel :D
heel cliche, maar als het maar gezond is!
we hebben idd ook al namen, al zijn we er nog niet helemaal overuit.
ik vind allysia ontzettend mooi.
past ook zo goed bij nathalia vind ik.
maar erwin vind het helemaal niks, dus die naam wordt het niet hahaha.
k heb ook nogal wat eisen, want de naam mag niet met een N beginnen, maar wel met een A eindigen.
t moet een naam zijn, die je bijna niet hoort, niet nederlands en t moet bij nathalia passen.
hahaha wat een eisen he :p

8 jaar alweer :D wat gaat t toch snel he.
k ga zeker ff kijken vanavond naar de foto's:D
een spreekbeurt... wat leuk zeg! hahaha ja stom he, dat jij dan zenuwachtiger bent als zij :p
ach, ze hoeft alleen maar voor haar eigen klas te staan en een beetje vertellen, das toch niks engs aan mama :p

ga jij lenthe op de creche doen? zo ja, wanneer?

nathalia gaat pas volgend jaar naar de creche.
was eerst de bedoeling dat ze nu al naar de creche zou gaan (voordat de beeb geboren zou worden) maar ik vind het toch wel heel erg eng.
ze kan wel goed praten, maar nog niet aangeven als er iets naars is gebeurd. je hoort zo veel gekke verhalen tegenwoordig, dat ik zoiets heb van:
wacht maar even totdat ze alles goed kan aangeven, en daarna mag ze naar de creche.
en tot die tijd, blijft ze gewoon onder mama's vleugels :p
we zoeken de kids wel op in het park, kan ze daarmee spelen, onder toezicht van mama hahaha :p

ja stom he, hoe je leven zo kan veranderen in zo'n korte tijd :D
moet je eerlijk zeggen dat ik niet eens meer zou
weten hoe mn leven eruit zag voor nathalia :p
mis er ook helemaal niks van hahaha.
ik heb mn studie afgemaakt, ben samen gaan wonen met erwin, en 2 maanden later was ik al zwanger hahaha.
ik had de test alleen gedaan, toen ik thuis was.
erwin was aan t werk. toen die positief uitsloeg, ben ik op de fiets gestapt naar erwin toe, en liet hem de test zien. hij toverde een super glimlach op zn gezicht en feliciteerde me. daarna ben ik naar de winkel gegaan en heb een speen gekocht met I love papa. die kreeg hij savonds bij het eten.
(bbq op ons balkonnetje hahahah)

hey ik ga er maar weer eens vandoor :p is al weer een heel boekwerk geworden hahaha. sry, ik kan gewoon geen korte verhalen schrijven :p

fijne dag vandaag :D

liefs, do

Terug
Bovenaan