roos

hey reneke

een draagzak heb ik wel in huis (een hele mooie van pooh) maar denk niet dat ik hem ga gebruiken.
is heel persoonlijk hoor, maar ik denk dat je dan t ruggetje van de pasgeborne sloopt.
een baby ruggetje moet recht liggen, niet hangen.
voor eventjes maakt dat niet uit, maar een uurtje vind ik al te veel.
zijn ze ouder, dan is t ruggetje al wat vaster, in t begin is t allemaal nog zo teer en vormbaar.
zo snap ik ook die kinderwagens met maxi cosi zit niet echt. is toch ook slecht voor een pasgeborne baby???
maar goed, is ieder zn mening en gevoel natuurlijk.
ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. wil gewoon ons ukkie laten liggen als we naar buiten gaan.

maar bedankt voor je reactie :)

@danielle

ook ik heb de winkels wel op loopafstand zitten (10 minuten als ik zelf loop, 3 kwartier als nathalia ook loopt hahaha) maar idd, ik woon aan een super drukke weg, afhankelijk van t ov, geen auto.

ik wacht nog even met de aankoop, maar denk idd dat t toch een duo wagen wordt.
gelukkig is er oo kveel vraag naar op marktplaats. dus mocht ik hem niet meer nodig hebben, zetten we dat ding gewoon op mp neer :D
wat een uitkomst hahaha.
bedankt voor je reactie.

liefs, do

Hoi Do,

je vraag was onder andere aanleiding om nu eindelijk weer eens wat van me te laten horen.
Ik ben dus 2,5 maande geleden bevallen van een twee de 20 maanden er tussen. Ik heb een phil en teds wagen. Ik woon in a'dam en zag het dus ook echt niet zitten om rosco op een kiddyboard te zetten.(alsof hij daarop zou blijven) Groot voordeel van deze wagen vind ik dat hij super compact is en je er een hele tijd wat aan hebt. Je kan hem ook voor 1 kind gebruiken dus ook als rosco straks gewoon loopt heb ik er nog wat aan. Super makkelijk in tram en metro (klein voormaat).
Die kar is voor mij echt een soort "liveline" met de buiten wereld. Daarnaast kun je handige tassen bij kopen en dus als nog veel boodschappen meenemen. (ik geen aandelen hoor ben gewoon errug blij met deze wagen). Ik heb hem gekocht bij prenatal tijdens de dolle mamadagen Scheelde heel veel. Volgens mij zijn die weer in april. Oja wat reneke schreef over draagzak (is trouwens echt echt niet slecht hoor voor zijn rug) ik ben zelf fan van draagzakken maar vind het nu niet handig rosco luistert gek genoeg niet altijd:p en dan moet ik hem even "grijpen" maar dit gaat niet met draagzak want dan komt elvis in de verdrukking. Laatste pre aan een duokar ! je hebt je hele gezin bij en dit is zo'n gezellig en rijk gevoel !!!!

succes met je keuze (sorry voor lange verhaal)

groet Josephine

Hoi Do,

je vraag was onder andere aanleiding om nu eindelijk weer eens wat van me te laten horen.
Ik ben dus 2,5 maande geleden bevallen van een twee de 20 maanden er tussen. Ik heb een phil en teds wagen. Ik woon in a'dam en zag het dus ook echt niet zitten om rosco op een kiddyboard te zetten.(alsof hij daarop zou blijven) Groot voordeel van deze wagen vind ik dat hij super compact is en je er een hele tijd wat aan hebt. Je kan hem ook voor 1 kind gebruiken dus ook als rosco straks gewoon loopt heb ik er nog wat aan. Super makkelijk in tram en metro (klein voormaat).
Die kar is voor mij echt een soort "liveline" met de buiten wereld. Daarnaast kun je handige tassen bij kopen en dus als nog veel boodschappen meenemen. (ik geen aandelen hoor ben gewoon errug blij met deze wagen). Ik heb hem gekocht bij prenatal tijdens de dolle mamadagen Scheelde heel veel. Volgens mij zijn die weer in april. Oja wat reneke schreef over draagzak (is trouwens echt echt niet slecht hoor voor zijn rug) ik ben zelf fan van draagzakken maar vind het nu niet handig rosco luistert gek genoeg niet altijd:p en dan moet ik hem even "grijpen" maar dit gaat niet met draagzak want dan komt elvis in de verdrukking. Laatste pre aan een duokar ! je hebt je hele gezin bij en dit is zo'n gezellig en rijk gevoel !!!!

succes met je keuze (sorry voor lange verhaal)

groet Josephine

Hey do,

Ook ik heb een duowagen en ik heb er nog geen moment spijt van!! Maar Noah zit dan ook wel veel in de kinderwagen en wij wandelen ook erg veel! Ik denk dat het afhankelijk is van jullie leefpatroon ( of beter gezegd wandelpatroon) en of Nathalia nog veel in de wagen zit. Een vriendin van mij heeft een duowagen gekocht op marktplaats voor 150 euro. En het ziet er echt heeeeel goed uit! Het was een wat onbekender merk, maar dat maakt volgens mij niet uit! Succes met je beslissing.

Groetjes oh en ik kom de 20ste snel op het forum kijken!! hahaha

Hoi Do,

Ik persoonlijk ben ook meer voor draagdoek (die heb ik) en niet voor draagzak. Als ze net geboren zijn, hangen ze naar mijn mening teveel, terwijl ze in een draagdoek, heerlijk hangen en alles goed ondersteunt wordt. Ook heel goed voor huilbabys en baby's met reflux.
Ik hoop dat je een leuke wagen ziet die ook nog lekker rijdt hihi.

Liefs Irene

Ik heb hier heel veel plezier gehad van de duo wagen ! Ik vond het echt ideaal !
Maar ik las al dat de meningen nogal uiteen lopen...
Het blijft toch persoonlijk wat je als prettig ervaart.
Maar mocht het geen succes zijn, kun je hem altijd weer verkopen !
Liefs, Sophie

Terug
Bovenaan