Tijdens mijn eerste zwangerschap ook enorme last van gehad. Toen geen goede oplossing gevonden. Naast alle aangeraden middeltjes leek voetreflex massage nog het meeste te doen, maar ook daarmee nog heel veel last gehad.
Nu in de tweede zwangerschap weer last van.
Ik slik: ijzer en magnesium, bovenop de multivitamine voor zwangeren.
Daarnaast ligt er ook bij mij een stuk zeep in bed (Sunlight, was het beste volgens de mensen)
Dit lijkt nog weinig te doen. Badje met magnesium vlokken nu 1x gebruikt nog zonder effect.
Wat WEL effect lijkt het hebben. En daar moet ik zelf ook om lachen, want het klinkt belachelijk...
Benen vochtig maken en dan de zeep (Sunlight) over de benen halen zodat er een klein laagje zeep op de kuiten komt. Daarna sokken aan tot hoog op de kuit die bovenaan flink strak zitten. (injinji teensokken van barefoot en more, crewlength hoogte)
Nu sinds een week of 2 heb ik hiermee de rusteloze benen binnen een kwartiertje onder controle zodat ik tot nu toe daarna kan slapen. Het is compleet absurd, maar placobo of niet, ik slaap!!! Ben benieuwd hoe het de rest van de zwangerschap gaat en of dit blijft werken...