Rusteloze benen

Super bedankt allemaal! Ik lees nog wat tips die ik nog niet heb geprobeerd (strakke sokken en koud douchen), die ga ik zeker toepassen!! Fijn ook dat ik niet de enige ben. Hopelijk gaat het na het bevalling bij mij ook meteen weg. Dit is mega frusterend. Ik ben morgen 30 weken zwangen dus ik moet nog cq 10 weken met die k* benen zien te slapen. Het gekke is dat ik s'middags zo moe ben dat ik wel direct in slaap val. Maar S'avonds niet. Dan loop ik ook tot s'nachts door de kamer heen en weer of een warm bad wil nog wel eens helpen (vaak ook niet helaas). Succes allemaal! x

Hier ook. Zowel bij de eerste als nu bij de tweede.
Magnesium helpt soms, op de laatste trede staan op tenen en dan omhoog en beneden strekken helpt, doet wel echt zeer na een paar keer.
De strakke sokken hielpen bij mij ook toen ik het probeerde aan het einde van de zwangerschap. Maar echt 2 dagen/nachten geprobeerd en toen bevallen? maar het is echt frustrerend soms als even niks helpt!

Bij mij werkt warmte averechts. Ik slaap dus onder een laken met mijn voeten/kuiten op een kussen. Soms als ik het wat koud vind dan bedek ik alleen mijn bovenlijf met het dekbed.
Ik slik ook magnesium en smeer mijn onderbeen in met magnesium zalf. Verder eet ik veel vijgen, abrikozen en noten voor magnesium.
Na een intensieve dag heb ik meer last dan een matig intensieve dag. Gisteren veel gelopen/gestaan/gefietst. Dan valt er niets aan te doen en krijg ik zelfs kramp. Succes en sterkte ermee!

Magnesiumolie werkt hier als een trein. Kan de eerste dagen echt flink prikken maar ik heb opgebouwd van 2 x per dag 4 sprays naar 2 x per dag 7 sprays en slaap veel beter! Merk het ook meteen als ik het 1 of 2 dagen vergeet.

Fijn dat het werkt voor jou. Ik heb een hele goede gekocht maar helaas deed het niks voor me. Ik ben zelfs gaan floaten in een bad vol magnesium, dat was een bijzondere ervaring maar helaas was dat ook alles.

[quote quote=10489411]Bij mij helpen een warme kruik onder de kuiten of een spijkermatje (bijv van flowee) wel. Die laatste is gewoon voor een half uurtje of zo en niet om mee te slapen en daarna is het weg. Zo'n irritant gevoel hè![/quote]Leg je die onder je kuiten, voeten of gewoon met rug erop?

Terug
Bovenaan