ruzie

A

Anoniem

Guest
Hoi.
Nu hebben mijn man en ik weer ruzie.
In de zw is hij toen ik 6 maand zwanger was! gaan 'cammen' met een wildvreemd meisje.
Hij heeft nooit met mij erover willen praten en als ik er nu over begin haal ik oude koeien uit de sloot..
Snapt die vent dan niet dat hij mij heel erg veel pijn heeft gedaan.
Gisteren kwam hij na een telefoon ruzie naar huis.
En begon het geschreeuw weer en hup natas wakker bang door het geschreeuw en de hele tijd met een pruillipje bij mij op schoot.
Ik weet het momenteel niet meer ondanks wat hij gedaan heeft hou ik nog van hem.
en iedereen zegt tegen mij (de paar mensen die het weten dan) dat ik het maar zo moet laten en dat hij het nooit weer zou doen.
Stond er laatst in de geschiedenis van de pc( ja ben nu ook achterdochtig) een datingsite nu zegt hij dat er nieuws(ja zoals nieuws van nl 1 ?!?) op de site stond ik zoeken ..
geen nieuws..
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet ik hou zoveel van hem en natas heeft een papa nodig.
Als patrick weg zou vallen is de kans groot dat natas word opgehaalt door de kinderbescherming in het mom van dat ik niet meer voor natas zou kunnen zorgen in me eentje.
Bij mijn vader kan ik ook niet meer terecht ( heb ik ook al een enorme ruzie mee)
en mijn moeder spreek ik nog steeds niet en woont nog steeds in zwitserland.
voel me momenteel zo ontzettend alleen en verward.
probeer mezelf bezig te houden maar zelf tijdens de afwas huil ik heel wat tranen af.
en natas die arme jongen ziet ook dat er iets aan de hand is maar begrijpt het natuurlijk niet.
al probeer ik natuurlijk wel dat hij zo min mogelijk meemaakt van de ruzie

sorry moest dit gewoon van me afschrijven

groetjes sylvia

Arme meid. Wat een rot situatie. Ik heb met je te doen. Ouders worden heeft vaak heftige effecten op je relatie. Ook hier moet af en toe echt heel wat uitgepraat worden, maar tot nog toe gaat dat wel goed bij ons.

Als ik jouw was zou ik net zo bezorgd worden van die pc geschiedenis en feit dat hij met iemand gecamd heeft. Waarom doet hij dat? Is hij op zoek naar meer spanning, aandacht van andere vrouwen voor hem als romantische / seksuele partner in plaats van een papa en huisvader?

Dat zou vervelend zijn voor jou, maar ergens zou ik dat nog wel kunnen begrijpen. Ik ben echt niet op zoek naar een andere partner hoor. Maar  ik vind het (voor het eerst van mijn leven) prettig dat bouwvakkers naar mij fluiten als ik met ongekamde haren, wallen onder mijn ogen en melkvlekken in mijn nek naar de supermarkt slof. Ik voel me dan weer vrouw, aantrekkelijk, meer dan een  mama. Misschien heeft hij dat ook, en is hij verder niet op zoek naar een andere partner?

Wat is wijsheid in jouw situatie?
Het lijkt me duidelijk dat hij jou nu niet goed begrijpt. Als hij er niet over wil praten met jou kun je het misschien proberen uit te leggen in een brief aan hem? Of laat hem jouw stukje hier op het forum lezen? Waarschijnlijk realiseert hij zich helemaal niet dat jij je nu zelfs al druk maakt over de eventuele consequenties voor jullie zoontje.  

Ik hoop dat jullie er uit komen. Veel sterkte.

groetjes,
Janneke

hoi,
jeetje kan me voorstellen dat je je rot voelt.
maar waarom zou natas bij je weg worden gehaald? je kan toch prima voor hem zorgen dat doen ze echt niet zomaar.
praat rustig met je man desnoods breng je natas even weg als dat kan natuurlijk en vertel hem hoe jij je eronder voelt en dat je het niet leuk vindt.

hopelijk komt het allemaal goed.

liefs marike en een knuffel voor natas

Hoi Sylvia,
wat een rottige situatie, even een knuffel    . Mijn man en ik zijn ook door een diep dal gegaan wat onze relatie betreft - en het heeft bij ons niet veel gescheeld of we waren uit elkaar. Reden daartoe was dat ik wel van hem verwachtte dat hij flink meehielp in de verzorging van Ramon maar hem niet duidelijk maakte wat hij dan precies moest doen en hoe en dat hij heel erg moest wennen aan het hebben van zo'n hummeltje en zich wat de verzorging betreft heel erg onzeker voelde en zich steeds meer terugtrok. Ik heb in die tijd (nu 2 maanden geleden) veel van me afgeschreven maar de brieven niet aan hem laten lezen (ik had zo veel verwijt naar hem) - met veel praten en telkens elkaar proberen te begrijpen zijn we er toch uitgekomen - sterker dan voorheen. Ik hoop dat het jou en je man lukt om met elkaar te blijven praten - wees eerlijk over je gevoelens en angsten naar hem toe, mijn ervaring is dat mannen zich daar heel vaak helemaal niet bewust van zijn en er zeker niet naar kunnen raden. Ik wens je heel veel sterkte en het beste, liefs,
Pauline

He meid,

jemig wat rot allemaal voor je. Ik wil je heel vel sterkte wensen en ik hoop dat jullie eruit komen met z'n 2tjes.

Liefs, Mienetje

Ik denk dat het niet zo erg is om de webcam aan te hebben met een ander. Op straat kijk je een andere vrouw ook aan als je met haar praat. Zolang julllie van elkaar houden en elkaar trouw beloofd hebben! Probeer wat zelfvertrouwen te krijgen en je man te vertrouwen. Hij heeft voor jou gekozen, vergeet dat niet.

En ja, voor mannen is dat inderdaad oude koeien! Uit zijn gezichtspunt kwets jij hem door er weer over te beginnen.

Niet teveel piekeren meid, het valt allemaal wel mee.

hoi

wat vervelend allemaal zeg ik hoop dat het allemaal goed komt voor jullie .
hier is het ook niet altijd gezellig ik zie het soms ook niet meer zitten ons huwelijk maar selina heeft papa en mama nodig en we praten er ook wel over maar mijn man niet zo makkelijk hij heeft iedere keer weer ander smoes dan zegt ie weer ’selina slaapt’ of we moeten geen ruzie maken en volgende dag doet ie weer normaal terwijl ik rot heb geslapen en nog uit wil praten .ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt praat er indd een keer goed over.

liefs tara mama van selina 14-04-07

hey sylvia

ik vind het erg vervelend voor je en leef met je mee.
Ik zou me ook ontzettend rot voelen als mijn vriend zoiets zou doen.
Een keer is al erg genoeg maar als het vaker zou zijn zou ik het echt niet meer accepteren. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat ze natas bij je weg halen.dat doen ze inderdaad niet zo gauw.
moeilijk ook dat je op dit moment ook geen steun hebt van je ouders. ik kan me best voorstellen dat je je er alleen voor voelt staan.
wel fijn dat je het hier even van je af kan schrijven. Ik hoop dat je met je man erover kunt praten zodat hij wat meer begrip kan tonen voor gevoel en dat jullie er samen uitkomen.

heel veel liefs
mama van noa

Terug
Bovenaan