ruzie

Wat vervelend als je ruzie hebt. En moeilijk dat Natas daar dingen van mee krijgt. Dat moeten jullie echt zien te voorkomen. Misschien moet je op een rustig moment in elk geval daarover met je vriend praten.
Enne... je kindje wordt echt niet zomaar bij je weg gehaald. Als jij goed voor hem zorgt en de verantwoording er over neemt, dan doen ze dat echt niet snel. Uitgangspunt is altijd een kind bij zijn ouders te laten wonen, behalve als het echt niet kan om zeer gegronde en ernstige redenen (verwaarlozing,  mishandeling enzo).
Vervelend dat je je zo rot voelt. Ik ben het met de voorgangers eens dat je moet proberen je eigen zelfvertrouwen op te krikken. Je schreef al eerder dat je je alleen voelt en als je dan dit soort dingen ontdekt dan werkt dat extra in natuurlijk. Probeer je eigen leven wat meer op poten te zetten, zodat je onafhankelijker en vrijer bent. Dan krijg je ook meer zelfvertrouwen.
Heel veel sterkte.
Als je wilt mailen:   veerle06 apenstaartje home.nl
Groetjes Veerle

Hoi allemaal.

Bedankt voor al jullie reacties.
over 2 uur komt Patrick thuis en ben nu alweer bang dat de bom weer gaat barsten
Ik geef toe dat ik momenteel totaal geen zelfvertrouwen meer heb.
Maar dat komt dus ook gedeeltelijk door hem ik weet dat hij het eerder gedaan heeft voordat hij mij kende en heb hem toen gevraagd om leterlijk mijn hartje niet te breken en het niet meer te doen.
dat vond hij oke...
Gewoon cammen had me nog niet veel uitgemaakt maar naakt ..!
Mijn zelfvertrouwen is weg voel me niet mooi meer( oke dat komt ook wel beetje door de zw) en heb soms nog aardig wat puber in me zitten...
Ben gewoon helemaal de draad kwijd.
Als ik niet getrouwd was geweest en geen kind had was ik weggegaan denk ik hoeveel pijn dat ook zo doen.
Ik voel me zo veraden.
zin in seks is er ook niet echt meer alhoewel.. ik heb zin hij heeft zin en tegelijk voel ik dat ik het neit met hem kan doen omdat hij me 'veraden' heeft.
ik heb vroeger nare dingen meegemaakt op gebied van seks en daar kon ik wel mee leven maar nu lijkt het alsof het me leven beheerst.
PLaatjes kijken op het internet vind ik prima zolang hij maar niet zijn eigen ding showt .
dat is toch niet teveel gevraagd ..?
Ben nu beetje aan het doordraaien ga ff buiten shagie roken..(handig z'n balkon..)

groetjes sylvia

ik vind inderdaad dat hij gewoon moet kunnen kijken naar andere vrouwen, maar zijn eigen gereedschap aan andre showen zou mij ook te ver gaan, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet leuk vind als hij naar andere kijkt en daar opgewonden van wordt, daar ben ik toch voor, maja zolang het maar bij kijken blijft..oke.

ik kan je reactie heel goed begrijpen hoor

Jeetje meid wat kut zeg.. Ik voel met je mee. Mijn vriend is 4 jaar geleden vreemd gegaan, we hebben er nog nooit over gepraat want dan haal ik ook oude koeien uit de sloot volgens hem en nu 4 jaar later voel ik me er nog kut over. ( sorry vor mn taalgebruik) Dus als ik jou was zou ik toch maar over die koeien beginnen want zoiets blijft je achtervolgen.. Veel sterkte meid!
Groetjes Carla

Wow wow wow, naakt!!!! Ik lees t nu pas had de andere reacties nog niet gelezen.. Dat ging hier echt niet door de beugel. Wat dat betreft ben ik blij dat we geen webcam hebben en mijn vriend niet goed weet hoe t internet werkt.. En kijken mag idd als hij t maar niet stiekem gaat doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik t ok niet goed kan hebben als hij alleen maar kijkt maar dat komt volgens mij door ons verleden. Als hij zoiets zou doen zou ik me piep klein voelen en was mn zelfvertrouwen ver te zoeken. Laats zaten we in de auto, loopt er een meisje over t fietspad, kjikt ie eerst uit mijn raam ( passagiers kant) daarna buiten spiegel, binnen spiegel en kijkt hij nog eens om.. Ik heb gezegd dat ie op moest passen dat ie zn nek niet brak! Hij lachte er maar wat mee. Maar als t andersom zou zij n zou hij boos worden...

oh nee, naakt zou ik absoluut niet goedkeuren!! moet er niet aan denken dat ie dat zou doen! kan me voorstellen dat je daar mee zit.
nou heel veel sterkte zometeen als ie thuiskomt.
en probeer er samen uit te komen. en probeer ook ervoor te zorgen dat natas er niet teveel van meekrijgt....

liefs marijke

het kan er bij mij echt niet in, ik zit het nu net nog een keer na te lezen, maar nee, dat is voor mij hetzelfde als vreemd gaan en hoeveel ik ook van hem zou houden, hij weet dat hij dan zijn spullen in kan pakken.

en meis, ga geen verkeerde keuzes maken, omdat je bang bent dat ze je kereltje afnemen. wat hier verder op ook al beschreven werd, dan moet er echt sprake zijn van verwaarlozing en of mishandling ofzo, jij bent de moeder,  

als jij vind dat het zo niet verder kan dan kan dat niet, stel dat je bij hem blijft alleen ivb met natas, denk je dat hij er als hij wat ouder is geen lucht van krijgt, dat zijn ouders niet bij elkaar zijn vanuit liefde maar alleen vanwege hem.........

maar nog een vraagje, beetje persoonlijk mmischien,   ik snap het niet helemaal, laatst schreef je toch dat julie graag voor een tweede kindje wouden gaan? dus jullie houden allebei van elkaar. heeft hij wel in de gaten hoeveel pijn hij je hiermee doet, mischien weet hij niet goed hoe jij hierover denkt, want gezien hij nog een kindje met je wilt dan houd hij dus wel echt van je.............

pffff moeilijk, moeilijk, ik wens je heel veel sterkte straks, schrijf desnoods even wat punten op, dat mocht je er niet helemaal uit komen, dan heb je je lijstje   nog.

als je er behoefte aan hebt, je mag altijd mailen hoor,

eislove@hotmail.com

na het lezen van eerdere reacties wou ik net gaan schrijven dat mijn eigen  eerdere reactie misschien wel wat te streng was.

totdat ik las dat hij naakt webcamt... Tja, da's toch echt je seksuele avontuurtje bij een ander zoeken. Echt niet leuk.  Weg intimiteit. Tijd voor een goed gesprek. Maar probeer het gesprek goed aan te pakken. Leg vooral uit hoe jij je voelt door dit alles. Heel veel sterkte.

Terug
Bovenaan