ruzie

heey sylvia

Laat nog even weten of het gelukt is om met elkaar te praten hierover. Ik lees nu net op het forum jouw berichtje en ik ben wel benieuwd hoe het nu is.
Je kunt me ook gewoon op msn vinden hoor.

groetjes irene

Hoi Sylvia,

Wat vervelend allemaal. Ik begrijp best dat je waterlanders nu een eigen leven leiden. Het is ook niet niks.
Veel sterkte komende tijd.

Liefs,
Monique

Hoi sylvia,

Ik hoop dat het allemaal goed komt tussen jullie.
Heel veel succes!

hoi sylvia
ik durf me er eigenlijk niet teveel mee te bemoeien,maar misschien doe je er verstandig aan om johan(toch?) iets meer te vertrouwen en iets meer ruimte te geven.mijn man zit regelmatig op 18+ sites e.d. en hij kijkt graag naar tieten.moet kunnen toch,het is en blijft een man.die van mij hoeft t niet stiekem te doen,ik weet dat ie van me houdt en  ergens anders honger krijgen  mag,alleen wel thuis komen eten.en er zijn ook zat mannen die het stiekem doen.jammer dat dat nodig is toch?voor zover ik het kan inschatten ben je een hele leuke meid en jullie hebben een geweldig beebje en hij gaat echt niet zomaar bij je weg.maar helaas is ruzie zo gemaakt en loopt het al snel uit de hand.zeker als je achterdochtig word drijf je hem wel erg in t nauw.beetje meer vertrouwen in jezelf en je man meissie!!
probeer goed met hem over je gevoelens te praten zonder hem dingen te verwijten en dan komt t vast wel goed.
sterkte en veel liefs,
karin

Ik ben het helemaal met kari eens!
Ik vond vorige week foto's op zijn stick. We hebben er hartelijk om gelachen toen ik het hem vertelde. Inderdaad, honger krijgen mag, thuis eten. En de boel met wat humor bekijken Ik kijk ook graag naar mooie mannen, maar dat zegt helemaal niks over mijn relatie met mijn man.

hihih mijn man kijkt er ook naar hoor...
en echt niet stiekem!! soms zegt hij zelfs: moet je nou is komen kijken rijk!!
haha, ik vindt het wel grappig....

liefs marijke

Terug
Bovenaan