RW,maken wij hier ons hoekje?

A

Anoniem

Guest
Hee RW,

Ik denk dat je de laatste paar topics in hee nataly ook gelezen hebt en ik kan me voorstellen dat t voor m3 en naat best pijnlijk en niet leuk kan zijn als wij t over onze zwangerschap hebben en kan ik me ook goed voorstellen!En ik wil nog steeds er voor hun zijn en meeleven en hoop dat ze nog geregeld langs komen, maar ik vindt t ook leuk dat wij rond dezelfde tijd zijn uitgeteld en dus in dezelfde periode zitten, dus lijkt t me wel leuk dat wij hier ons ei ook nog even kwijt kunnen!!

Maar wanneer was jij precies uitgeteld en welke ronde is t nu weer raak?eerste kind of??
Ik zal ook mijn verhaaltje nog ff typen!
Ben Zuus, 24 jaar en kom uit N-limburg.
12 juli uitgeteld van eerste kindje en t was raak ik ronde 4!!(laatst juni met pil gestopt)
jij komt uit Arnhem of niet? hoe oud?
(ik ben niet nieuwsgierig hoor!!)

Dus jij heb al afspraak bij vk gemaakt!Wanneer kon je terecht/(eerder toch ivm miskraam vorige x of?)
ik ga maandag bellen en zullen t dan ook nadat we daar zijn geweest vertellen, zal rond de kerst zijn!IK KAN OOK NIET WACHTEN om t te vertellen!!
Ik voel me eigenlijk heel goed; inderdaad ook pijnlijke tepels en s morgens soms wat misselijk/overgeven, maar is nog beperkt!!Verder wordt ik s avonds steeds eerder moe. Gister hele dag op golfbaan geweest en erna k.o lag om 21.00 uur in bed.
maar ik hoop dat t zo doorgaat!!
tot snel en fijn weekend alvast!
x zuus

hoi zuus
gefeliciteerd met je zwangerschap
wil me er niet mee bemoeien maar nat heeft wel gelijk het is ook moeilijk als wij proberen zwanger te raken en dat als iemand zwanger is die wil zo veel vertellen en begrijpelijk maar kan je dan niet beter naar andere forum gaan zwanger zijn?
groetjes veel geluk maaike

hoi Zuus,
Leuk een bericht voor mij.
Ook ik begrijp heel goed dat het voor anderen   [ natuurlijk ook nathaly, en m3..]moeilijk is om mee te lezen over allerlei zwangere dingen.
Vond ik mn na de miskraam ook  niet echt leuk.
Maar inderdaad, weet niet of dit de goede plek is?
Misschien elkaars msn adres uitwisselen??
Laat maar weten ofdat je dat wilt!
Ik vind zwanger zijn forum, echt minder leuk..
Hier is het vertrouwd, maar ws niet de plek..
Ik vind het geweldig om ervaringen met je uit te wisselen hoor!! Super leuk!

Even kort..
Ik ben 33, zoontje van bijna 4, en dochter van 7.
Mk gehad 28 augustus.[ was toen derde  ronde raak]
en 4 oktober werd ik toen weer 1e keer ongi.
Nu al weer ruim 5 weken zwanger, ws uitgetelde datum zal zijn 11/07/07.
Dus meteen eerste ronde weer raak.
Ik kom inderdaad uit Arnhem.
Nou, kijk maar even waar we ons onderwerp gaan voortzetten.
Anders krijgen we vast veel geiiriteerde berichten, en dat vind ik begrijpelijk, en niet leuk.
Dus msn, of een onderwerp openen, op zwanger zijn??

Groet R

ps Zuus,

Ik mag 28 /11 al komen voor een echo, met 8 weken dus..Fijn hoor..
Groet R

hoi dames

jullie kunnen hier best verder kletsen waarom niet
en als mensen ze daar aan storen moeten ze deze verhalen niet gaan lezen en er niet op klikken dan zie je ook niet waar jullie het over hebben
gaan jullie maar lekker verder op deze pagina
er zijn er ook zat die zich er niet aan storen

groetjes

Hoi

Ik vind het juist leuk om te weten hoe het met jullie is. Hoop het toch ook gauw mee te maken. Ik vind het ook jammer voor hun dat het zo lang duurt, maar als hier alleen mensen zouden zijn die al lang bezig zijn krijg ik ook niet echt goede hoop van. Je moet gewoon op het forum blijven als jullie liever hier zijn!!

groetjes mo

Nou Zuus,
Je leest het!!
We blijven gewoon onder eigen topic, en als mensen weten waar het over gaat kunnen ze ervoor kiezen het wel of niet te volgen/lezen!!
Bij de andere topics hebben we het dan alleen niet over onszelf..toch?
Vind de laatste reacties wel lief!!
Ik lees tenslotte vaak ook alleen de topics die ik intressant vind, of al een poosje volg.
tot later!!
Groet R

Hai,

Sorry ik reageer ook even op het gesprek. Ik ben het ook eens met de reacties hierboven. Ik vind het eigenlijk wel leuk om te lezen hoe het met jullie gaat (als jullie dat natuurlijk niet vervelend vinden). Zo weet ik een beetje wat ik misschien kan verwachten straks als het voor mij zover is.

Liefs,
J_J

Terug
Bovenaan