RW,maken wij hier ons hoekje?

Ik dacht inderdaad; was is RW nog laat op haha!Ik lag er gister rond half 10 in na een heerlijk warm bad!
Vanmorgen voor t opstaan dus weer een cracker, hmmm;NOT, nou ff later wilde ik opstaan, maar ik kon hollen. Dus ja of die cracker werkt!
Maar bedankt voor de andere tips!!
gelukkig dat ik op t werk laatste dagen alleen vroege had, anders was ik denk ik wel door de mand gevallen!Clienten hebben gelukkig nix in de gaten!
Kun je eens zien hoe verschillend een zwangerschap is ook al ben je gelijk met de weken.
Ik neem aan dat t kennismaking, vragen enz. en echo is de 30e. Dat gaat meestal daar zo de eerste afspraak(heb ik van schoonzusje en paar vriendinnen gehoord)Ben benieuwd!
Rw jij zult wel weinig nieuws hoeven kopen met al 2 kids of?

tot snel weer!
heb morgen lekker vrij!
xx zuus

hoi zuus,
nou...ehh...sinds gisteren ook hier ineens de misselijkheid toegeslagen! rommelende darmen etc..
en ik maar denken..kom ik er mooi mee weg.
Toen was ik vrij, maar moest vandaag 9,5 uur werken!!
Dus nu uitgeteld, en op!!
wilde straks nog winkelen voor 5 dec..mmm even zien.
Kids komen zo thuis van oma, en we moeten dan eten.
Ik koop inderdaad geen meubels oid meer, die hebben we nog. Net als de maxicosi en de box en kinderstoel..
Maar  hebbedingetjes en kleertjes vast   nog wel..
Wil niet dat die kleine alles derdehands draagt hoor..
spreek je later, moet de deur openen!!
Groet R

je zal wel denken waar blijft zuus, maar heb al 2 x getypt en steeds stond t er niet op??
kuren zeker. hier nog steeds t zelfde; misselijk, voorsl s morgens en s morgens nix binnen houden, pffff gezellie!
verder alles prima hier en met jou?!
xx zuus

Hoi Zuus,
Nou inderdaad deed het forum raar een paar dagen!!
Gelukkig nu weer in orde!!
Hier gaat het aardigjes.
Ik ben ook steeds wat misselijk, vroeg in de ochtend, bij vieze geurtjes, en s'avonds ook wel hoor.
Niet tot overgevens toe, maar wel vervelend..
Vraagt vandaag weer een collega..; En? ben je al overtijd??
Fijn is dat he??
Ik zo; ''nee hoor''!!   [  ..en gaat voorlopig niet gebeuren ook..hahaha!!]
Gelukkig veranderde ze van onderwerp..
Ik moest af en toe echt mijn buik in houden..anders zie je het echt al wel.
Vooral na het eten!!
Dus ben benieuwd hoelang ik het nog voor me kan houden..
Achja, werk alleen morgen nog, rest van de week vrij..
En volgende week dinsdag dus echo..daarna vind ik het wel best om te vertellen hoor.

We vieren ws al 2 dec sinterklaas, en ik denk dat ik voor mijn ouders een rol beschuit, en een pak muisjes inpak...
En zeg;'' samen uitpakken!!''
Lijkt me wel leuk!
Ze begrijpen het vast wel...haha

Nou verder koop ik dus nog niets.
We veranderen alle slaapkamers in huis, en zo krijgen de oudste ook een nieuwe kamer, en dus ook een grotere.
We gaan zelf naar zolder, en ik ga het bedje ws voorlopig daar neer zetten..makkelijk dus.
Maarja, ben nog voorzichtig, en denk er niet teveel aan..nog eng..
Eerst alles afwachten..en afmaken.
Verder alles dus lekker zijn gangetje hier!
Met jou ook?

Groet R

Morguh!

Nou, afgelopen dagen moest ik er voor 7 uur uit, want had steeds vroege en toen ook steeds misselijk en ziek, maar vandaag vrij en geen wekker gezet, om 10 uur wakker geworden 1 x moeten overgeven en nu gaat t eigenlijk heel goed, afkloppen he!!is pas half elf   maar peperkoek en peer gegeten en voel me goed!
Inderdaad als ik s avonds sta te koken, gatsie wat een lucht!
Ik ga straks met mn schoonzusje(ook zwanger) nr Utrecht;vanavond de Wiz en morgen shoppen, ik hoop dat ik er morgenvroeg niet al te bagger aan ben en ik maar s morgens de wekker zet en dan even opsta, en dan moet ik geheit overgeven, maar zij slaapt altijd lang en vast, dus hoop dat ze nix merkt en dan neem ik mn peperkoek maar mee de wc op!!ha ha, wat een programma om nog maar onschuldig te lijken he!!ik denk dat wij t na de eerste echo ook aan fam. vertellen, wij do eerste afspraak en die woe erop komen hun hier gourmetten(moet nu niet aan die stank denken!)maar ik denk dat we t mijn ouders al eerder vertellen, is wat specialer!
ik zit nu alweer bijna te janken bij t idee!Hormonen he!!
Oja, gister belde die vrouw van moeders vr moeders, afgesproken dat ik haar bel over een paar weken. We willen eerste echo afwachten en nu nog niet vertellen, enja als je die krat met flessen aan de voordeur zet, kun je net zo goed een vlag met zwanger erop uithangen, want dat zien ook veel mensen!!Ze had er ook alle begrip voor!
Nou, ik hoop dat mijn gemoedstoestand zich de rest vd dag zo voortzet haha

Oja, nog wat minders; mn collega heeft gisternacht met 16 weken zwangerschap een miskraam gehad....echt zielig. ze vloeide int weekend, maar echo en controle was goed en toen s nachts krampen en bloedingen en weeen en toen kwam t kleine mannetje. Vindt t zo erg voor haar he en dan sta jezelf ook wel weer even met beide benen op de grond als ik weer door een babygids zit te bladeren...
Ik zie er nu al als een berg tegen op om t haar over een paar weken te vertellen....

verder zag ik dat onze naat ook weer gearriveerd is bij hee nataly, en de klusweek voor de deur heeft, dus duimen he!!(ik moet zelf echt ff niet denken aan sexen op dit moment, jij?)
xx Zuus tot donderdag of vrijdag!

Heey!
Weer back from utrecht!Was ERG gezellie en vanmorgen stukje peperkoek gegeten toen mn schoonzusje ff nr wc was voor t opstaan en t ging bovenverwachting goed met me!!!hoop dat ik t nu gevonden heb met peperkoek!morgen afwachten. Kwam net binnen en mn vriend had een kippetje gebakken.......die reuk; gatsie; ik kon meteen door nr toilet gaan!bah!maar was dus eerste keer pas vandaag!!
en mn schoonzusje heeft dus gelukkig nix in gaten; ik met haar shoppen; prenatal, positie mode enz. ja want ZIJ is zwangerm jajaja ze moest eens weten!!haha!
Vandaag dus 7 weken en jullie di en wij do eerste afspraak!spannend, Ik denk hier nog extra omdat t de eerste is!ik heb vannacht gedroomd; ik was borstvoeding aant geven, tjeee wat ben ik erg he haha!eerst lukte t niet echt en toen gelukkig wel!Mn moeder zat er met neus boven op kan ik me ook nog herinneren!Ben benieuwd hoe haar zwangerschappen waren toen. Nog paar weekjes wachten en dan gelukkig vertellen!!
xx zuus

RWtje! Wil je ff veel succes wensen vandaag bij je eerste afspraak met VK!!!ik ben benieuwd!!En zie al uit naar donderdagmiddag als wij afspraak hebben!
hoe ist verder? Hier t zelfde als afgelopen 2 weken!maar is voor heel goed doel he!!
xx laat je snel wat weten?!

Hoi Zuus,
Sorry, ik ben weinig hier.
Computer is niet aangesloten, dit is een oude en erg traag..
Hier helemaal blij!!
Bij de echo een duidellijk beeld gezien, met een kloppend hartje..
Dachten zelfs vijf dagen verder!
Maar we waren heel blij met dit, en hopen dat het zo blijft..het was een inwendige echo.
De vk was enthousiast!
Dus ik huilen!! even ontladen...
Thuis en op het werk weten ouders en collega's het nu ook, leuk dus.
Kids vondn het ook leuk..gisteren verteld met de oude echo's van hen en die nieuwe op een rijtje!!
Ze konden het haast niet geloven..
We eten straks een lekker taartje hoor.
We voelen ons goed nu, en mijn buurvrouwtje was ook helemaal gelukkig!! lief he!!
Ze vloog me om mijn nek..hahaha
Nou, de kids gaan zo naar school..
Tot later, en Zuus jij ook veel succes morgen!
Ik zal er aan denken!!!!
Liefs R

Terug
Bovenaan