RW,maken wij hier ons hoekje?

hé hallo ik zal ook nog even mijn steentje bijdragen aan het gesprek
van mij mogen jullie ook hier blijven hoor; ben stiekum ook wel benieuwd, en inderdaad,
als ik het niet wil lezen weet ik dat ook gauw genoeg.
gefeliciteerd beiden en hopelijk kunnen wij ons snel aansluiten!!

Morgen!
Nou zeg, ik dacht eens ff kijken of RW al gereageerd heeft, ik schrik me rot; 8 reacties!!Nou, was niet mijn bedoeling om deze discussie opgang te brengen, maar natuurlijk wel super lieve reactie's(op 1 na..., maar miss wel begrijpelijk)
Kan me nu echt niet voorstellen dat jullie t leuk vinden dat ik hier typ hoe misselijk en ziek ik vanmorgen was, hahaha! zal er wel bijhoren, maar heb wel al door dat t echt aan lege maag ligt en ik ff wat moet eten voor ik opsta.
Verder gister met sportvriendinnetjes van vorig seizoen uitgeweest, nou volgens mij waren er echt een paar achterdochtig zeg, ik was gewoon met auto omdat ik vandaag vroeg moest werken(log hier ff in haha) toen ik ging zei er zelfs een; nou zuus, als er weer nieuws is hoor ik t wel he...nou ja zeg!!
ik wilde trouwens graag t boek; veilig zwanger wat niet geloof ik rond de 30 a 40 euro kost, dus ff op marktplaats gekeken. daar verkocht iemand een setje boeken waar t bijzat. 20 euro voor t setje, nouja setje...ik kreeg t gister binnen, t was net de gehele zwangerschapsboeken afdeling van de bruna!ha ha, wel fijn hoor. dus miss een tip voor als er iemand een boek wil!KIJK OP MARKTPLAATS OFZO!

Ik vindt t echt super lief jullie reacties en tof dat jullie zo geinteresseerd zijn in onze zwangerschap en hoop dat jullie snel mee kunnen praten over JULLIE zwangerschap!
ik duim voor jullie!
Fijn weekend!
x zuus

Hoi Zuus

zie het maar aan de positieve kant. Je weet in ieder geval echt wel dat je zwanger bent wanneer je misselijk bent. Goede tip van marktplaats, dat scheelt heel veel geld natuurlijk. En een kindje kost al genoeg.

groetjes mo

Hee Dames!
Net de vk gebeld; was al super aardig!Ze werken er met 4. We mogen de 30e al komen!Ook met 8 weken dus!Spannend!!!Ze vroeg me of ik moeders voor moeders kende en of ze me mochten bellen voor uitleg hierover. Ik zal zo eens op internet kijken, maar denk; als je anderen ermee kan helpen... Hebben ze jou dit ook gevraagd RW?Mn schoonzusje doet er nu ook aan mee.
Verder ben ik niet echt fit en wordt al paar nachten midden in de nacht super misselijk wakker en dan kan ik hollen! ze zeggen voordat je opstaat wat eten, maar ja ik wordt er mee wakker. s morgens ben ik ook misselijk en moet ik ook overgeven, dus ik zal vanaf vanavond een cracker langs t bed leggen. Ligt volgens mij echt aal lege of legere maag, want gisteravond werd ik ook misselijk en moest ik ook overgeven, dus inderdaad vaker wat kleins eten door de dag.
Hoe ist met jou RW??
xx zuus

He zuus en RW
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Vind het ook een leuk idee dat jullie hier blijven, kunnen wij een beetje de kunst afkijken voor als het bij ons zover is.

Enne....om te compenseren dat wij nog niet zwanger zijn, af en toe ook ff wat vervelende dingen erbij, dat je heel erg misselijk bent, en dat je je wijntje zo mist, dat we naast jullie roze wolk ook af en toe ff kunnen gniffelen ;-)

Ik hou jullie in de gaten, leuk!

Groetjes Loes

Ha ha! Leuk stukje Loes! Op t moment kan ik weinig positiefs aan mijn zwangerschap vertellen, en dat bedoel ik helemaal niet verkeerd hoor. Ben er super blij mee, maar voel me behoorlijk beroerd en de ochtenden zijn ERG....pffff. vanmorgen voor t opstaan maar eens eens cracker geprobeerd; lig je daar in je nest zo'n droge cracker weg te kauwen haha, maar ik stond wel fit op.....maar een uurtje later op t werk daar begon t weer, misselijk, overgeven. Rest van de dag erg futloos geweest en moet nu ook even niet aan een zwangerschapsboek of site denken.
Ik ga zo lekker in een warm bad en dan bedje in...
hoop dat ik morgen watfitter ben.

Nou dat was wel weer genoeg leedvermaak he!!!ha ha
kan niet wachten op de eerste controle trouwens! de 30e!
xx ZuuS

Hallo!

Als je zo'n last hebt van misselijkheid schijnt gember heel goed te helpen, werkt ook als je "gewoon"misselijk bent.
En ff in een schijfje citroen bijten doet vaak wonderen! (of wat citroenschilschaafsel in een glas water)
Of... ja das de laatste: bij t opstaan een paar theelepels appelazijn(ciderazijn) verdund met warm water....

Succes.....ik wou dat ik zo misselijk was...;-)

Hoi Zuus en de rest,
Ik was even een paar dagen niet hier, ivm de zolder die word veranderd.
De computer was niet aangesloten!!
Het gaat allemaal goed hier.Wel een kriebelhoest..mmm
Ik voel me soms met vlagen wat gammel, maar hoef niet over te geven ofzo hoor!
Heb het druk met werk, we hadden net ook weer een vergadering..etc.
Vermoeiend, en ik merk dat ik al onbewust mijn werk gewoon makkelijker maak, door vaker rust te nemen, of rustig aan te doen.
Ben benieuwd of  collega's daar iets van merken.
Vandaag vroeg er een, ''als er iets is hoor ik het wel he???''
Ik lekker ontwijkend..jaja!!
Maar ik zeg mooi niets.
Gaaf Zuus dat je ook al de 30e mag komen, maar is dat een voorgesprek?
Of krijg je meteen een echo?
Ik weet dat ik de 28e echo krijg, en denk de rest later.
Dus een afspraak met 11 wk ofzo, voor de rest..
Ik kon ook meedoen aan moeders voor moeders, maar ivm mk, en mijn gevoel..even niet nu.
En wil ook niet dat de buurt het meteen ziet.
Ben morgen 6 weken!!
Jaja, klinkt alweer he!!
Met 6 wk en 3 dgn begon het de vorige keer..dus spannend!!
Maar het voelt goed..
Mijn buik zeurt wel een beetje, en volgens mij komt dat doordat de baarmoeder groeit!!
Mooi dus.
Maak me niet heel erg zorgen, en heb komende weken regelmatig een dag vrij..lekker dus!
Verder eigenlijk geen nieuws.
Wel balen Zuus dat je je zo voelt..ken ik gelukkig niet..of nog niet! haha!!
Tot later, moet nu echt gaan slapen!!
Liefs R

Terug
Bovenaan