Sòòòòòòònjaaaa!

Iemand Sonja Bakker gezien toevallig. Als dat zo is, stuur haar dan eens als de wiedeweerga naar Oisterwijk toe, want het loopt hier de spuigaten uit. De vakantie is hier voorbij, dus a.s. maandag ga ik weer grandioos op rantsoen. Pffff.....waarom laat ik het toch weer zo uit de hand lopen hè..... Op naar de 10 kilo eraf!!

Wie doet er mee??? (mentale ondersteuning!)

Groetjes Fonske

JA ik!! Ik loop nog steeds met de 4 kilo extra rond die ik er vorige kerst en oud en nieuw aan gevreten heb! Gekkenhuis! En hoe harder het me niet lukt, hoe meer ik naar binnen prop, zo van "het lukt toch niet". En dat kan gewoon niet! Ik moet op z'n minst voor de kerst 6 kilo kwijt!
Dus Sonja, hou je vast, maandag lig jij ook hier weer op tafel! (heb er nu al geen zin in, maar ja, het moet echt!!!!!)
Bij deze: Mental support!
Liefs Nelleke

Hoi, ben haar nog niet tegen gekomen, maar ga wel graag samen de strijd aan, haha. Ik ben sinds 6 weken met de weight watchers bezig, en het valt me niet mee, als ik eerlijk ben. Moet wel zeggen dat wijzelf 3 weken vakantie hebben gehad,en toen was ik 1 pond aangekomen, dus was erg netjes, zoals ze zei, nu is er 3 weken vakantie van de ww geweest. woensdag komen we weer bij elkaar. Ik vind vooral het wegen van eten erg omslachtig, normaal weeg ik nooit!! Ook heb ik pech met mijn kookplaat, daar is een kruidenpotje op gevallen, en nu is de glasplaat kapot, dus fatsoenlijk koken gaat ook niet, nu hebben we wel een nieuwe kookplaat besteld, maar ben ik aan het wachten op sterke stroom, die moet worden aangesloten, hoop dat dit snel gaat gebeuren....Maar maandag gaan de kids weer naar school, en ga ik weer aan de slag. Veel succes in de strijd, eerlijk gezegd vind ik het fijn om te weten dat ik niet alleen ben, groetjes Wendy

Haha, ik kwam haar dus vrijdag wel tegen!
Ik ging  na mijn werk boodschappen doen en toen liep ze in de supermarkt.
Ik was net de optimelvla en ontbijtkoek aan het inladen en toen liep ze langs.
Ze woont tegenover mijn werk....

Ik ben nu in mijn  derde week bezig.
Ben in de eerste  2 weken 4 kilo afgevallen...
Dus ik doe mee!
Moet zeggen dat ik het erg lastig vind, maar ik wordt maandag 39......en  volgend jaar als ik 40 wordt lijkt het leuk als er een vernieuwde versie van mij aanwezig is..

Maar ja. Ik wil eerst 10 kilo kwijt, maar mijn grote wens is echt veel meer...maar ik wil mezelf niet gek maken dus eerst die 10 kilo graag.

Dus wie maakt er een leuk schemaatje? (graag alleen wat je afvalt en niet het gewicht...
en elke maandag verslag uitbrengen?

succes
Pascal

Ja, dat lijkt me een goed idee!! En ga zeker ook meedoen. Wat ik ook vaak best moeilijk vind is dat we de hele dag bezig zijn in onze zaak, en onze 3 kids, en als je dan om half 7 klaar bent, wordt er eerlijk gezegd vaak voor het makkelijke gekozen. Het is me ook opgevallen dat ik tijden heb dat ik alles goed geregeld hem, en dan heb ik weer een tijd dat alles de soep in loopt, en daar heb dan echt moeite mee, en blijf daar dan weer te lang in hangen zeg maar.   Maar ik zal het blijven proberen, het moet gewoon 'n keer goed lukken. groetjes Wendy

Ok, ik geef dan ook maar toe dat ik ook een paar kilo's kwijt moet. Na de geboorte van Milan was ik 68 kg. Maar nu ben ik dus gewoon 7 kg zwaarder. Het is niet zo heel veel, maar ik merk idd dat het me wel behoorlijk dwars zit. Dus ook ik zal samen met jullie de strijd aangaan en Sonja weer uit de kast pakken. Toen ik net zei dat ik samen met jullie de overtollige kilo's ging proberen kwijt te raken, riep mijn man direct: Ik doe ook mee !!
Ik hoop dat ik het vol zal houden, maar mijn hubbie is vorig jaar met Sonja al 20 kg kwijt geraakt en hij wil toch nog proberen om onder de 100kg te komen....
Iedereen voor morgen heel veel succes !!

Groetjes Jolanda

Ik ben al sinds wij terug zijn van vakantie bezig. Niet met Sonja, maar gewoon letten op wat en hoeveel ik eet en ik ben gaan hardlopen 3 a 4 x in de week. Ik loop inmiddels een half uur achterelkaar. Niet heel hard, maar ik hou het wel vol! Ben wat dat betreft best trots op mezelf.
Maar ik had gedacht en gehoopt dat ik er ook mee af zou vallen. Helaas valt dat erg tegen; ik ben 2 kilootjes kwijt in 2,5 maand. Toch zijn er mensen die het opvalt, vooral  mijn gezicht is minder vol. Het zullen dus wel de spieren zijn die zwaarder worden .

Ondertussen ga ik wel door met lopen, want ik merk dat het me goed doet! Mijn conditie is beter, ik slaap beter en kan druk beter hanteren.

Ik straal bij deze ook wat mentale ondersteuning het forum op!!

Zet 'm op dames!

Groetjes,
Ellen m v Julian

Ooooo wat ben ik blij met jullie reacties!!! Ik zorg dat er vanaf volgende week zondagavond een schemaatje op het forum komt waar jullie die vervelende kilo's in kunnen vullen die je per week verliest (of aankomt). We gaan inderdaad geen begin gewicht noteren, om het niet erger te maken dan het al is, hahahaha! Het resultaat is belangrijker!! Ik zal in het schema wel een mogelijkheid maken om het gewicht te noteren wat je totaal kwijt wilt raken.

Zet hem op meiden, ik kreeg tijdens het lezen van jullie reacties een sterk gevoel dat het me gaat lukken. Ik ben vorige jaar rond deze tijd ook begonnen en ben toen tot begin december zo'n 14 kilo kwijt geraakt. Helaas ben ik toen in december (vanwege de vele verjaardagen, 9 dus, en de feestdagen gestopt) en heb ik er dus in  9 maanden weer 10 kilo bijgevreten....grrrrrr....maar ja ik heb dan ook werkelijk nergens naar gekeken. Stom stom stom...ik weet het, maar ik baal nu weer zo ontzettend van mezelf dat ik voel dat het gaat lukken. Bovendien zitten mijn kleren weer veel te strak en kan ik sommige nieuwe kleren die ik gekocht heb toen ik zo 'slank' was niet meer aan en dat vreet aan me.

Dus we gaan er tegen aan.......Zet hem op!! En als het ff tegen zit, spui je frustratie dan maar hier, er zal altijd wel een reactie op komen van een medelijner!

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan