Sòòòòòòònjaaaa!

Hai, tijd geleden dat ik weer ff ben wezen kijken hier, maar druk met vakantie en verbouwen huis.

Vorige week zei ik nog tegen mijn man: maandag krijgen we visite hoor. Oww zegt ie, wie dan? Sonja komt!

Dus Sonja heeft het druk morgen, want ik hoorde dat ze ook al bij de buren zou komen.

Net toevallig mijn weekschema gemaakt en dus morgen ook maar weer "afzien". Geen chippies, vlaaien en patatjes meer. Er moet 4 kilo vanaf.

Voor diegenen waar Sonja ook morgen komt: allemaal veel succes.

Groetjes Bianca mv Marissa.

Sorry lieve schat, ze is vanaf aanstaande maandag al bij ons, en daar blijft ze voorlopig ben ik bang.............

Ook hier (net als bij Nelleke): hoe meer ik vind dat het nu écht moet, hoe meer ik denk dat het toch niet gaat lukken. Maar álles zit net te strak en daar heb ik geen zin meer in. Ben dan ook supergemotiveerd om 7 kg af te gaan vallen. Vanaf morgen dus.....

Wel lekker dat we dat dus samen gaan doen hier! Laat dat schema maar komen, zucht.

Sterkte allemaal morgen!
Liefs
Susan

Hé meiden,
Even over Sonja... Welk boek gaan wij uit de kast halen ?? Want ben net bezig om mijn boodschappenlijstje voor morgen te maken en toen bedacht ik me dat ik eigenlijk 3 sonja's in de kast heb liggen. Wij gaan er tegenaan met Zomerslank, maar ben heel benieuwd welk boek jullie gaan uit proberen !!

Heel veel sterkte morgen !! En ik wacht heel geduldig op het lijstje !

Groetjes

Ik ga haar allereerste boek weer openen, dat werkt m.i. het beste. Hoe heet het ook al weer....iets met bereik je ideale gewicht of zo?

Ennuh, het schema komt er pas volgende week zondag, zodat we het maandag over een week allemaal kunnen invullen!

Groetjes Fonske

p.s Susan, 7 kilo????? Blijft er dan nog wat van je over???

Jammer, ik ben vanochtend vergeten om mezelf te wegen. Dat moet dan morgenochtend maar, dan maar een dag minder.....

Hoe gaat het dames....ook al zo vaak op het toilet gezeten vanwege het vele water?? Pffff......

Groetjes Fonske

Hier ligt zomerslank met Sonja (alleen de títel al zeg) open op het aanrecht. Volgens mij gaat het daarmee even het snelste............

Een bakje yogurt en een rijstwafel is al binnen en nu ben ik blij met drie crackers en wat smeerkaas. Maar ik hou vol hoor, vind dit wel erg leuk ook om het 'samen' te doen.

En ik heb mezelf wél gewogen vanmorgen en believe me: ook met 7 kg minder is er nog meer dan genoeg van mij om een stoel mee te vullen.

Succes allemaal!!!!!

Liefs
Susan

Ik heb de beste ervaringen met het eerste boek, dus daar ben ik mee begonnen. Vanmorgen yoghurt met een appel, dus dat was makkelijk. Daarna boodschappen gedaan (o ja, zo vol zaten je tassen tijdens het sonja 'dieet').
Vanmorgen stond ik op de weegschaal en er zat nog een kilo meer aan als dat ik dacht (dus nog erger).
Er moet dus 7 kilo af (minimaal)!!!!
Sterkte allemaal!
Misschien is het leuk om in het schema'tje te zetten hoeveel we willen afvallen, hoeveel we al kwijt zijn en op hoeveel procent we dan dus zitten.
Stel ik ben na volgende week   8 ons kwijt:

naam       | wil kwijt | is kwijt | is dus al ...% kwijt
Nelleke | 7 kg           | 0.8 kg    |  11,4%

Op die manier lijkt die 8 ons ineens veeeeeeel meer!!! (beetje positieve stimulatie he!)
Nou, de groeten!!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan