Sòòòòòòònjaaaa!

Hier dus geen Sonja (is gewoon m'n type niet ). Maar ik had vanochtend zullen hardlopen, maar ik had een erg vroege afspraak, dus dat lukte niet en morgen is mijn eerste werkdag sinds 2 jaar, dus dat wordt 'm ook al niet .

Moet maar eens kijken of ik vanavond nog de puf kan opbrengen om te gaan.
Succes allemaal!!!!!!!!!

Groetjes,
Ellen mv Julian

haha, Nelleke...die percentages...geweldig!
Ik hou thuis een schema bij met mijn zus in excell (jaja...officieel he)
daarin noteren wij wat wij die week zijn afgevallen en daarnaast een hokje die automatisch berekent   wat we in totaal zijn afgevallen,dat stimuleert inderdaad meer

Ik ben benieuwd. Ik ben ook in het eerste boek bezig. Heb wel een ander boek maar op een of andere manier vind ik dit prettiger werken.

Succes meiden en het moet toch een keer lukken?!
en water water water...ik was gisteren met de kinderen van mijn werk naar de bios
(wall-e). Jeetje, ik pieste zowat in mijn broek he...dan is dat water wel heel lastig.
Ik mag die kinderen niet zomaar alleen laten, dus ik knijpen joh....was blij dat die film afgelopen was

x Pascal

Poepoe, dat valt me dan toch weer vies tegen, zo'n eerste dag............... Ben veel meer met eten bezig, omdat het niet 'mag' van tante Sonja.

Nu met een kopje koffie (laat die mentos sugar free maar zitten, wat is dat nou voor gekke snack zeg) en een glas water op de bank, zucht! Morgen weer een dag haha (en dan ontbijt ik met een krentenbol, jammie!!)

We zullen doooooorgaan!
Liefs
Susan

Hahahahaha, erg is dat  hè, als je niet MAG eten, dat je er dan de hele dag mee bezig bent. Geloof me Susan, dat wordt beter (na ongeveer 2 weken) echt waar!!

Bij mij verliep de eerste dag prima. Ik raak wel gemotiveerd door jullie verhalen.

Over dat schema. Ik vind het prima, maar ik kan niet met excel werken en weet dus niet hoe je zo'n schema moet maken. Bovendien zal dat omrekenen ook niet werken als je het hier kopieert. Ik heb al wel een schemaatje gemaakt, maar dan moet ik er even een rijtje bijmaken waar we de percentages in kunnen vullen die dan wel los uitgerekend dienen te worden.

Groetjes en we gaan er voor!! Op naar dag 2!!

Fonske

Pff, 1e dag weer gehad en vandaag begonnen met een krentebol.. Ik heb gewoon echt zin om nog een bol te pakken, maar nee dat mag niet. Vanmorgen zei Jorick tegen me, mam, wat mag je vandaag wel van Sonja eten... zo lief, dat hij daar nu ook al aan denkt.

Veel succes voor vandaag !

Jolanda

haha, ik ben natuurlijk in mijn 4e week begonnen en inmiddels ben ik zo blij als ik zie   "een plak ontbijtkoek". Ik haal dan van die bakkers ontbijtkoek...mmmm...ik kan daar dan echt naar uitkijken. Ik probeer kleine hapjes te nemen en te genieten, want dat is na een bakje optimel wel zo'n traktatie...en al helemaal na zo'n fruitontbijt..

(Die pannekoekjes waren toch lekker gisteren, alsof er een engeltje op je tong piest...)

Succes
Pascal

Hahaha Pascal, dat heb ik nú al, kun je nagaan hoe dat er over 4 weken uitziet...... Ik wil 's ochtends gewoon brood/krentenbol/ontbijtkoek maakt niet uit, een geen zure yogurt.

Maar de krentenbol smaakte heerlijk vanochtend! Er zit alweer een halve liter water in en het is nog geen half 10. Gaat goedkomen vandaag.

Succes allemaal

En Pascal, goed dat je zo genoten hebt van je pannekoekjes!

Terug
Bovenaan