sas95

Hallo Suus79,

Ik begrijp dat het voor bepaalde personen, niet leuk is om dit te lezen, maar daarom stond er ook sas als onderwerp.
En als je nou goed gelezen had, stond er juist dat ik aangaf, dat ze niet meer op haar moest reageren, omdat er bijna bij elk topic dat over bv of fv gaat er wel een discussie ontstaat. Das niet echt gezellig!
Want geloof me, ze is al meerdere malen, door heel wat mensen, terecht gewezen. En al heel wat mensen, hebben haar al aangegeven, dat ze zeer kwetsende opmerkingen maakt!!!!!!!!!!! Moet je even goed teruglezen.

Het is mooi, dat ze voor bv strijd, want ook ik geef bv. Maar het gaat op de manier WAAROP!
En ze geeft mensen, vaak het gevoel, dat als ze daar niet voor kiezen, het niet goed is. En zo werkt het niet!!!!!!!!!!!!
Er zijn mensen, die niet meer op dit onderdeel van de site komen, door haar!!!!!

Ook ik heb aangegeven, dat ik dit topic nooit had moeten openen en mijn excuses voor gemaakt. Maar het zit mensen blijkbaar toch hoog! Want ze blijven reageren...............

Groet Suus

Boodschap begrepen dames, ik zal proberen wat minder stellig over te komen.

Terug
Bovenaan