schaamlippen

quote: an1974 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-02-2009 13:04:58'));

Hallo
ik herken je verhaal. Heb er nl ook wel eens last van gehad. Ik smeerde er meestal sudocreme op(gebruik je ook voor babybillen) Bij mij hielp het goed

succes



Dat heb ik 2 weken lang gedaan maar dat hielp bij mij dus niet...
 
quote: Marisa7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-02-2009 13:16:36'));

Ik heb het ook gehad en kreeg toen van de huisarts het advies om zinkzalf te gebruiken. Dit hielp erg goed. Het is behoorlijk vet en dat houdt het vocht wat weg.

Vervelend hoor! Heel veel sterkte!

Groetjes, Marisa



Ook gedaan met purol en bepathen (zit ook zinkzalf in) maar het werd alleen maar erger omdat het vet was en het dan juist ging irriteren.
 
quote: notemo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-02-2009 13:30:34'));

Ik heb dit aan het begin van mijn zwangerschap ook gehad. Niet dat het helemaal kapot was maar wel heel veel vocht/afscheiding.

Heb toen telefonisch uitleg gegeven aan de assistente vd huisarts en heb een "ei" voorgeschreven gekregen. Kon ik gelijk ophalen bij de apotheek.
Heel apart, je moet het ei in je vagina inbrengen als je in bed ligt, voordat je gaat slapen. Het is een soort bruistablet ( die dingen die je in bad doet ;) ) maar het heeft wel geholpen! Veel minder afscheiding. Heb sindsdien geen inlegkruisjes meer hoeven gebruiken.

En anders is het misschien een tip om een kleine tampon in te brengen, zodat het vocht daar wordt opgevangen en je huid kan herstellen zonder nat te worden.

Ik ben vanmorgen toch maar ff naar de huisarts gegaan want gisteren kon ik niet lopen van de pijn eraan en de jeuk.
Ze denkt dat het toch een soort van schimmelinfectie is - ze vind mijn doos aan de binnenkant erg rood tegen het vuurrode aan.
Ik heb dus ook 3 eieren gekregen, ik noem het altijd paaseieren. Ik heb ze vaker gehad.
Hopelijk helpt dit en anders wordt er slijm ook kweek gezet zegt ze... ben benieuwd.
Het rare is de plekjes jeuken ook zo vreselijk, de ene dag kan ik niet lopen van de jeuk en de andere dag heb ik nergens last van.

iig bedankt voor jullie tips...

 
En heeft ze er dan geen miconazolcreme bij gegeven voor je schaamlippen? Die eitjes stop je in je vagina, maar jij had ook jeuk vanboven aan je schaamlippen?
Anders kun je die zalf altijd zelf nog halen bij apotheek of drogist.
 
Jouw verhaal herken ik niet helemaal. Maar wel dat van vele afscheiding hebben. Minimaal 2 schone onderbroeken per dag, en soms is dat niet voldoende. Wat bij mij goed helpt, is zorgen voor goede kleding! Dus geen al te strakke onderbroeken, en sowieso katoenen onderbroeken. Maar ook de bovenkleding dus niet al te strak, omdat dit veel meer zweet dan loszittende kleding. Omdat katoen ook veel meer luchtdoorlatend is, heb je er ook veel minder last van! Ik merk het gewoon als ik een dag een 'verkeerde' onderbroek draag.

Liefs Rixt
 
Terug
Bovenaan