Hoi junior,
Heeeeel herkenbaar! Heb er weken last van gehad en geprobeerd het te genezen. Het is nu over maar het kan zo weer opnieuw beginnen. Dat is namelijk al paar keer gebeurd, alleen nu weet ik wat ik moet doen. Bovenaan mijn schaamlippen had ik gewoon twee blaren zitten.
Mijn tips:
- geen maandverband gebruiken, ik gebruikte soms de allerkleinste tampons om het vochtverlies tegen te gaan en het niet kon gaan broeien.
- juiste onderbroek, in mijn geval niet te strak en katoen
- sudocreme smeren om het vocht te bestrijden, heb een megapot gekocht!
- micozonal creme voor de huid bij drogist halen en smeren als het te geirriteerd is en jeukt, ik voelde niets in mijn vagina, had geen vieze stinkende afscheiding, dus inwendige pillen had ik niet nodig, alleen mijn lippen en liezen jeukten en daar hielp die creme super tegen, wel even paar dagen smeren.
- als het even kan, geen onderbroek aan en lekker in je blote doos rondlopen, vooral 'savonds deed ik alleen nachtpon en badjas aan, en 's nachts ook geen ondergoed.
Sterkte ermee! Ik hoop voor je dat het snel beter gaat. Ik weet hoe vervelend dit kwaaltje is, vooral de jeuk, Gek werd ik ervan. Kon er 's nachts soms niet van slapen.
groet
Lies