schema 1 jaar

Hoi me zoontje is ook 1 jaar geworden.Hij krijgt 8.30 een smooty van vers fruit verschild elke keer kwa fruit fruithapje wilt hij niet meer zo dan eet hij daar bij nog 2 broodjes dan rond half 10 krijgt hij een flesje van 150ml met een beetje volle melk want zo lust hij ook geen melk  en hij gaat daarna slapen tot een uur of 12.00Daarna krijgt hij van mij rond 12.30 nog een broodje met milde johurt met wel daar door heen fruithapje anders lust hij niet te zuur of vers fruit. Hij krijgt van mij ook iets lekkers een koekje rond 13.30 weer een flesje van 150.ml rond 14.30 slaapt hij nog een uurtje. 15.30 wakker rond 16.00 groente hapje elke keer heb ik wel wat anders rond 18.00 eet hij met ons mee nog. Rond 19.30 krijgt hij een goeie pap fles van 180ml. En om 20.00 slaapt hij door tot de volgende dag. Maar dat verschilt ook elke dag en tussen door bied ik altijd gewoon drinken aan Of water  
 
Ik gaf mijn zoontje toen nog zeker 3 flessen opvolgmelk en bouwde dat af naar 2 hij krijgt nu nog 1 fles opvolgmelk en hij is 2,5 opvolgmelk zit vol vitamine en minerale die niet in melk zitwat betreft vitamine d die blijf ik geven kan nooit kwaad en ik koop het altijd 1+1 er is bijna altijd wel zon aanbieding. Schema’s blijf ik moeilijk vinden en gekruid eten zou ik rustig aan laten wennen anders is het zon grote overgang voor de darmen
 
Terug
Bovenaan