schema klopt niet???

Dames!

Laten we het vooral leuk en gezellig en informatief houden hier!
Als je een vraag stelt dan kan het gebeuren dat er eens iemand op reageerd die het niet met je eens is. Maar als dat gewoon op een normale manier gezegd is dan moet dat prima kunnen lijkt mij.

Ik ben er 100% van overtuigd dat iedereen maar 1 doel voor ogen heeft: en das het beste voor je kindje. En nou idd bijvoorbeeld Nicole die Rodin als een van de eerste aan de fruithap had volgens mij. Ik weet zeker dat als Rodin er vreselijke krampen van had gekregen dat ze er onmiddelijk mee was gestopt. Ik heb op Hyves toen het filmpje gezien van Rodin, en hij smulde ervan!

Ieder zijn mening, ieder zijn manier.

@Isje: Andries heeft door de bevalling zuurstof tekort gehad. Tot op heden functioneerd hij als een normale baby (ok, hij zou iets meer mogen drinken, maar hij groeit goed), maar wat het op lange termijn met hem gedaan heeft zal de tijd ons leren. Ik zie de toekomst met vertrouwen tegemoed in ieder geval.

@ Marinally: Totaal offtopic, maar Joost heeft ook zuurstof tekort gehad na de bevalling. Hoe ontwikkeld Andries zich tot op heden? Met Joost gaat het heel goed, hij ontwikkeld zich goed, maar heb toch af en toe dat knagende gevoel wat er eventueel in de toekomst zou gebeuren. heb jij daar ook last van?

haai,

ik heb de fles zelf weg gelaten maar wij deden ons best om haar wakker te krijgen voor de laatste fles maar wakker worden wilde ze niet en dan dronk ze heel weinig dus die hebben we laten varen. ik zou na moeten kijken in het dagboek of ze toen gelijk doorsliep tot 8:00u, misschien heeft dat even tijd nodig. van de rijstebloem hebben ze bij mij nooit krampen gehad en mijn zoontje heeft veel last gehad van zijn darmen maar nooit van de rijstebloem, dat zou ik eerder gaan geven 's avonds en met de tijd 's ochtends dan meteen fruit en groente, dat is natuurlijk superleuk om te geven maar bij mijn dochter 'mocht' het nog met 4 mnd en leek het me ook minder belangrijk maar bij mijn zoontje 3 jaar later mocht het pas met 6 maanden en vanwege zijn allergieën heb ik daar ook op gewacht en nu weet ik dat het beter is nog langer te wachten dus ik ga mijn best doen het zo lang mogelijk uit te stellen. ik weet dat dat bij de eerste flink kriebelt haha.

succes

@ilsje: ok we houden hier hierbij ;)

@marinally: ben ik helemaal mee eens. In de 'echte' wereld heeft ook niet iedereen dezelfde mening. Ik vind dat iedereen niet bang hoeft te zijn om zijn mening te zeggen zolang we elkaar maar blijven respecteren toch?

Terug
Bovenaan