schema met 3.5 / 4 maanden

hoi

ik ben erg nieuwschierig hoe jullie schema met voeding is nu.....

Noa krijgt gemiddelt om:
4 uur 180 cc
10 uur 180 cc
13 uur 180 cc
17 uur 180 cc
21 / 22 uur 180 cc met een schep rijsteloem.

helaas ondanks de rijstebloem slaapt madam niet door, ze doet het heel sporadies, dus ik weet dat ze het kan maar ja schijnbaar nog geen zin in.
ik vind het dan wel zwaar als ik moet werken maar op mijn vrije dagen is het goed te doen.
 
Hoi,

Liv is volgende week 3 maandjes, dus nog een beetje jonger maar ons schema is als volgt:

7 uur 150 cc
11 uur 150 cc
15 uur 150 cc
19 uur 150 cc
23 uur 150 cc

Dit is bijna iedere dag hetzelfde gelukkig zit er een goede regelmaat in dat vind ik wel fijn met de 2 kinderen en het huishouden enzo. Sinds 6 weken sliep ze gelukkig al door. Volgende week begin ik ook weer met werken. Ik werk maar 1 dag in de week dus is meer om er even tussen uit te zijn.
 
Hoi Hoi

Ethan is 3,5 maand

5 of 6 uur +/- 2 borsten
of 10 uur 180 ml
2 uur 180 ml als het lukt borst
6 uur 180 ml
10 of 11 uur 180 ml
slapen gaat s nacht ook nog heel slecht
ik moet er ook uit om speentjes terug te stoppen in het mondje ( die hij nu eindelijk accepteert )\
er zit wel regelmaat in het is wel om de 4 uur eten
het hangt er alleen vannaf hoe laat hij in de morgen komt voor zijn 1e voeding.
we hopen dat dit snel veranderd. de voeding van 5 beginnen we te verplaatsen naar 6 , klinkt hard maar dat is bezig houden en laten huilen :( :(
het werkt wel want uit zichzelf slaat hij nu regelmatiger aan om 6 , we laten hem natuurlijk niet alleen huilen , maar op de arm met veel aandacht. hierna gaan we naar 7 uur :D


misschien helpt jou dit ook wel
t is moeilijk maar veel succes


rianne
 
dank voor de reacties.

Ik gebruik de voeding van etos voor spugen en krampjes en daar doet ze het heel goed op, voeding voor hongerige baby`s heb ik geprobeerd maar vond ik geen succes dus terug bij het etos merk waar het heel goed mee gaat.

de voeding in de nacht ben ik nu aan het afbouwen en daar reageerd ze goed op. laten huilen doe ik wel even maar we hebben nog een slapende dochter en dat vind ik nu wat lastiger omdat te doen. bij de eerste hebben we dat gedaan en dat werkte ook wel.

ik denk nu vooral: ze gaat doorslapen zodra zij eraan toe is en ik kan wel wensen hebbben maar helaas...... ik geniet maar van de af en toe doorslaap nachtjes en hoop dat ze er gauw aan toe is om lekker te blijven slapen
 
dank voor de reacties.

Ik gebruik de voeding van etos voor spugen en krampjes en daar doet ze het heel goed op, voeding voor hongerige baby`s heb ik geprobeerd maar vond ik geen succes dus terug bij het etos merk waar het heel goed mee gaat.

de voeding in de nacht ben ik nu aan het afbouwen en daar reageerd ze goed op. laten huilen doe ik wel even maar we hebben nog een slapende dochter en dat vind ik nu wat lastiger omdat te doen. bij de eerste hebben we dat gedaan en dat werkte ook wel.

ik denk nu vooral: ze gaat doorslapen zodra zij eraan toe is en ik kan wel wensen hebbben maar helaas...... ik geniet maar van de af en toe doorslaap nachtjes en hoop dat ze er gauw aan toe is om lekker te blijven slapen
 
hoi senna is nu 4 maanden

7.00-7.30 150cc
11.00 150cc
15.00 150cc
19.00 180cc met 2,5 schep pap.gebruik het schepje van de voedingen
3.00 - 4.00 90cc met 1 schepje pap

soms komt ze ook nog een keer tussen 00.00 en 01.00.
laten huilen helpt ook niet,dus komt mw voor paar slokken drinken,daardoor laat ze overdag ook staan,waardoor haar schema in de war gaat.blijf elke avond hopen dat het een nachtje doorslapen wordt.
gr marjan
 

Hoi,

Sophie is ook bijna 4 maand.
Haar schema is...

7.00 180cc
11.00 180cc
12.30 3 of 4 hapjes fruithapje
15.00 180 cc
17.30 3 of 4 hapjes fruithapje
19.00 180 cc
23.00 180 cc 3 schepjes pap

Met die paar hapjes fruithapje zijn we sinds een paar dagen begonnen. Ze zat constant te smakken als wij aan het eten waren en keek ons het eten bijna uit de mond..
Ze vind het heerlijk!!
Dus deze keer luisteren we maar niet naar het cb dat ze het niet nodig heeft nog, want dat heeft ze wel!

Groetjes Rianne
 
Terug
Bovenaan