schema met 3.5 / 4 maanden

Hoi,

Guus is nu 3,5 mnd, hij krijgt nog volledig bv. en zit nu op 4 voedingen, 's morgens rond half 7, dan om 11 uur, om 15 uur en om 19 uur. Ik vind het helemaal super, onze dochters kwamen ook nog heel lang 's nachts (en dan was de laatste voeding rond 22 uur) en meneer is nu al tevreden met 4 voedingen! Hij groeit ook nog steeds als kool, hij was 4 kilo bij de geboorte en weegt inmiddels 8, haha verdubbeld dus!
Sterkte voor wie er 's nachts nog uitmoeten, t gaat allemaal over, maar als je erin zit....pffff...vermoeiend hoor!
Groetjes!
 
Hoi,

Nadia is bijna 4 mnd zij krijgt nog volledig bv, ik zit meestal op 5/6 voedingen.
Ze krijgt voeding op verzoek, dus overdag heb ik niet echt een schema.
's Morgens tussen 5:00-6:00 de 1e voeding ze laat er meestal wel 4 uur tussen en soms op mijn verzoek eerder en 's avonds om 22:00 de laaste voeding op mijn verzoek.
's Nachts slaapt ze door.

Groetjes Henrieke
 
Hoi,

Ons meisje krijgt de volgende voedingen:

08.00-08.30 180cc
12.00 180 cc
16.00 180 cc
18.00 paar hapjes groenten
19.30 180 cc
22.30-23.00 180 cc

Onze CB heeft het zelfs geadviseerd om met de groetenhapjes te beginnen.

Ons meisje was vrij klein toen ze geboren werd ze woog maar 2600 gram maar toch sliep ze al na 6 weken door.
Wel doe ik bij de laaste voeding de helft van de schepjes (dus 3) forte (voor hongerigebaby's).
Ons Iza heeft anders de Omneo dieetvoeiding voor darmkrampjes en moeizame ontlasting.

Grotejs Desiree
 
Dyllan is nu 4,5 maand en heeft een schema ongeveer als dit:

half 10/10 uur 210 cc
dan rond 12 uur/half1 half potje fruit
rond 3 uur 180 cc
rond 6 uur half potje groente
rond half 10 180 cc met rijstebloem.
Tussendoor drinkt hij nog wat sap

Een ideaal kindje, heel tevreden en altijd blij.

Groetjes, Elise
 
Terug
Bovenaan