Schildklier waarden bij zwanger worden

@ Sammm Oke dankjewel!
Waar kan ik die het best (en goedkoop) halen?
Zie veel van die strips op internet, maar weet niet welke site betrouwbaar is ofzo, of dat je verschil in testen hebt?
Want ga niet van die dure CB halen, net als zwangerschapstesten zelf, heb ik ook gewoon 2v5 en action gehaald :p
 
Jij al getest sammm? 
Ik weet niet hoe lang ik zou wachten.. eerste cyclus 31, tweede was 25 en toen voelde ik op dag 9 mijn eisprong. Deze cyclus voelde ik m op dag 10.. morgen dag 25 dus in principe is mijn LF 15 dagen morgen.. zou genoeg moeten zijn.
Had mezelf voorgenomen om maandag pas te testen. Maar heb ze gisteren in huis gehaald en dat maakt het moeilijk! Morgen maar naar de wc rennen als ik wakker word, dan kan ik me niet bedenken haha. Slaap lekker!
 
@minty ja ik heb getest, maar ik weet het nog niet.. de testen hebben een heeeeeeel licht streepje. Ik ga vanmiddag andere testen halen, misschien geeft dat Iiets meer duidelijkheid.
 
Sammm ooooh spannend! Een streepje is een streepje zeggen ze, maar ik snap het wel. Liever eerst zekerheid voor je te enthousiast wordt en dan teleurgesteld. En dan vandaag nog testen? Of morgenvroeg?
cherryBerry ik heb vandaag nog overgeslagen. Even snel geplast net, dan is die behoefte om te testen weg als ik mijn ochtendurine kwijt ben ? als dat morgen nog lukt wordt het donderdag testen. (Di en Wo heel vroeg werken) donderdag dag 29.. 
ik wacht liever zo lang mogelijk, wil de teleurstelling voorkomen ? nu begint wel die tijd dat je bij elk krampje denkt dat je menstruatie zich aankondigd. 
 
 
Terug
Bovenaan