Schildklier waarden bij zwanger worden

Spannend allemaal dames! Mijn NOD is ook al geweest, maar ik wacht nog wel eventjes met testen tot dag 40, aangezien mijn cyclus dus nog steeds flut is en ik geen valse hoop wil hebben. Kans is groot dat ik weer gewoon een lange cyclus heb. 
@cherryberry Thanks!! Jij ook succes! Ik ben nu 5 weken goed ingesteld, maar ik blijf hoop houden dat het toch allemaal lukt zonder weer naar de gyn te gaan haha.
 
Minty Ja klinkt wel dat ze er verstand van heeft!
Oke spannend! Mijn NOD was maandag.. heb zondag en dinsdag testjes gedaan,  negatief. Nu morgenochtend weer kijken. 
Nu dus dag 32 van de cyclus. Heb sinds stoppen pil geen menstruatie gehad. Heb vorige week veel klachten gehad nu niet veel meer. Alleen tepels gevoelig  (minder als van de week) en als ik bepaalde houdingen zit of lig zit het in mijn buik niet lekker. 
Sammm Oh ook spannend.  Wanneer 40 dagen?
Zet m op meiden!
 
Samm Net getest en negatief.. 
Zou er nog hoop zijn of lange cyclus en word om dan alsnog ong..? Anders had ik toch al wel ong moeten worden..
 
Ik hoorde laatst dat iemand pas op dag 35 zijn eisprong had en zwanger was. 
Heb je enig idee wanneer je ovulatie was?
Zo naar dat als je EINDELIJK (in mijn geval) stopt met de pil en dan nog eeuwig moet wachten tot je cyclus. 
 
Minty Ja precies!
Oh echt joh. Als mn cyclus gelijk regelmatig zou zijn. En als ik die steken moest interpreteren als ovulatie  dan ma 29 oktober..
Dat weekend hebben we geklust.  En week erna weer steken toen nog een keer "voor de  zekerheid ofzo" geklust.
Net nieuwe tests gehaald ook 1 early. Weet alleen ff niet wanneer ik weer ga testen. Ga vanavond nacht in tot maandag dus mss tot daarna wachten..
 
@Cherryberry Ahh dat zou kunnen! Wie weet toch nog te vroeg getest? Elke 2 dagen verdubbelt het HcG, dus om de dag kun je testen.
 
@minty, ja dat is helemaal rot! Dan sta je continue in de ‘wacht’modus.
 
Terug
Bovenaan