Schoencadeautjes?

Hallo allemaal,

Mette heeft nog geen schoen gezet. Ze heeft er nog geen erg in. Inmiddels heeft ze wel door wie Sinterklaas is en dat er binnenkort cadeautjes gaan komen. Nu twijfelen we of we haar 2 a 3 keer haar schoen willen laten zetten. Gewoon voor de lol. Doen jullie dit op deze leeftijd al en wat doen jullie er zoal in want ook dat vind ik moeilijk hoor. We hebben al zoveel....

gr.Ing

Omdat Daniëlle de enige is (dus geen oudere broertjes of zusjes bedoel ik), zet zij ook nog niet haar schoen. Ze heeft het nog niet helemaal door. Ze weet wel Piet en Klaas te zeggen als ze ze ziet maar verder snapt ze nog niets van cadeautjes.
Dus hier geen groot Sinterklaasfeest, denk volgend jaar.
We gaan wel zaterdag naar Sinterklaasfeest van Dennis zn werk, dat is met Ernst Bobby en de rest dus denk wel dat dat leuk zal zijn.

Groetjes van Sonja

Ja leuk, moet je doen!
Stickervel, kruidnootjes, klein chocolettertje, klein chocofiguurtje, stempelset (met dank aan babybelle)
Kleurboekje dat soort dingen.

groetjes Maris

Ilona zet wel haar schoentje. Maar ja, die heeft natuurlijk haar grote broer die het echt super goed begint te begrijpen.
Wat ze hier zoal in hun schoen krijgen; pepernoten, mini chocolade letters (dan bedoel ik die echte mini, die in zo'n zakje zitten), mandarijntje.
Als cadeautjes heb ik; trapveer (vinden ze helemaal leuk, spelen ze bij vrienden altijd mee), kleur/sticker boek, haarspeldjes en voor patrick een autootje, een stoomboot die ze in elkaar moeten knutselen.

Roan heeft een keer zijn schoen gezet en toen heb ik er een hand pepernoten in gedaan en vandaag had hij op het kdv een papieren schoen gemaakt en daar gooien we morgenochtend weer een paar pepernootjes in!
Ik denk dat ik hem nog 1 of 2 keer zijn schoen laat zetten tot sinterklaas en dan een heel klein kadootje er in stop.

Gr mascha

Ja leuk hoor. Sarah mocht na de intocht haar schoen zetten en begrijpt al goed dat de pieten daar dan namens sinterklaas een cadeau in doen... Nou ja cadeau wij hebben er een klein chocolade sinterklaasje in gedaan (echt heel klein) en een chocolade munt uit zo'n zakje. De rest van de munten en poppetjes en wat simpele kleine cadeautjes heb ik dus nog liggen voor de volgende keer dat ze haar schoen mag zetten. Van ons mag dat in het weekend weer. Ze was ook echt de volgende ochtend helemaal blij..zo schattig! En natuurlijk gezongen bij het zetten en "Dank u sinterklaasje" 's ochtends haha

groetjes Tamar

Isabelle zet ook haar schoen en soms de pantoffel van charlotte ernaast hihi!

Wij hebben de volgende schoencadeautjes:
-stempelsetje van intertoys
- kleurboek sint van de action
- puzzel van de action
- snoepgoed

Jesse heeft er ook totaal nog geen idee van, hij weet wel wat ze zijn en hoe ze er uit zien. maar verder niet.
Ik wil het 1 x doen.
Maar ik denk dat het volgend jaar een stuk leuker is.

Potloden, vilstiften, krijtjes,puzzeltje,knuffeltje,boekje.

gr Linda

Terug
Bovenaan