Schoencadeautjes?

Hoi,
Hier ook wel een schoen gezet, maarja, broer van bijna 7 gelooft al jaren..haha, en zus van 10 al jaren niet meer..haha
Maar we doen lekker alle drie de schoenen..in de gang bij de deur..
En jawel, gewoon 1 keer per week, een klein cadeautje!
Van de week een knuffelpaardje erin gekregen.
En geen grote dingen dus, maar wel leuk..en ze snapt het prima!
Gr Rina

Marissa zet hier (bijna) elke avond de schoen. Netjes met klontjes en water voor het paard. Ik heb erg veel schoenkadootjes ingeslagen en dit krijgt ze:

- little people poppetje (3 inkoker apart verpakt, dus voor 3 keer)
- boekje over sinterklaas
- boekje over kerst
- 2 badeendjes
- balletje
- create a scene boekjes 2 x
- tekenblok
- viltstiftjes
- jasje voor Baby Born
- uitdeelzakje kruidnoten
- mandarijn
- rozijntjes
- poppetjes sint en piet ( 1 euro bij de blokker)

Hier dus absoluut geen grote kado's maar wel elke dag

Mmm.....dat snap ik dan weer niet helemaal. Waarom mogen de kinderen meerdere keren de schoen zetten? 1 keer is toch genoeg?

Zo worden ze toch wel een beetje erg verwend? Als ze daarna ook nog eens Sinterklaas gaan vieren?

Vera mag gewoon 1 keer haar schoen zetten, waar ik dan wat lekker in stop..

Of ben ik nou zo ouderwets?

Groetjes Karin.

helemaal niet ouderwets wat mij betreft Karin, maar je hebt gewoon een andere mening. Ik koop het hele jaar door allemaal kleine dingen als ze ergens in de aanbieding zijn. Sommige dingen krijgt ze bij een bijzondere gelegenheid en ze mag dus ook haar schoen zetten. Met Sinterklaas zelf hebben we de kado's voor het familie feest beperkt tot 10 euro per stuk. Van ons krijgt ze 's ochtends nog wat extra dingen maar helemaal niets duurs. Ik denk dus dat iedereen het op zijn eigen manier doet en daar is helemaal niets mis mee

hoi!

Birgit heeft ook al 2x haar schoen gezet. Ze snapt het wel een beetje."Ze kan nog niet zingen dus ze gaat uitbundig staan dansen bij haar schoen, en er moet ook "appol voor paat en sap voor paat" bij! haha

Ze heeft tot nu toe pantoffels gehad, haarklipjes en stiekjes, ze krijgt nog een dvd van dora en kinderhandzeep (ik denk ik pak het maar in haha) en ik verzin nog wel wat...

Ze vind vooral de pepernoten in haar schoen erg interressant! ze vind het allemaal prachtig, als ze wakker wordt begint ze al over de appol!

Hier mag Veerle ook haar schoen zetten. Zaterdag is DE sint hier geweest in de stad en 's avonds mocht ze haar schoen zetten. Nu mag ze nog 2 x haar schoen zetten en dan vind ik het genoeg.

Ik doe wat kleins in haar schoen, Dora shampoo, Dora haarspeldjes etc. Voor haar broertjes verzin ik ook wat leuks, maar ook meer wat ze nodig hebben. We hebben al zoveel.....

Hoi hoi!

Sven begrijpt wel dat Sinterklaas en Zwarte Piet er zijn. Hij kijkt nu ook elke dag naar het sinterklaasjournaal. Niet dat ie daar wat van snapt maar hij vindt 'Piet en Interklaas' reuze interessant.
Afgelopen weekend hebben we allemaal onze schoen gezet. Sven heeft flink gezongen en ja hoor, de volgende dag hadden we er wat in. Nou ja, bij Sven lag het onder zijn schoen want het was een kleurboek en dat snapte hij dus niet. Het moet toch IN de schoen? Tim kreeg een rammelaar, mama een grote speculaaspop en papa een chocoladesint.
Sven mag ieder weekend zijn schoen zetten. De kadootjes die er in komen liggen ver beneden de 5 euro hoor. Het moet niet te gek worden.... Op 5 december krijgt hij al genoeg!

Groetjes,
Maike

Hoi Allemaal,

Hier nog even een berichtje terug van mij. Isabelle mag dus ook iedere dag haar schoen zetten! Ik vind het hartstikke leuk s ochtends haar gezichtje te zien en s avonds lekker zingen. Ook hier simpele dingen erin, het moet in de schoen passen!
Waarom iedere dag en wordt ze dan niet teveel verwend?
Iedere dag omdat ik het dus hartstikke leuk vind en omdat ik het zelf vroeger thuis ook mocht! Dus het is eigenlijk een soort traditie. En hoeveel dagen zijn het nou eigenlijk? Het is gewoon leuk om te zien hoe blij ze zijn met juist iets kleins en alles rondom de schoen vinden we gezellig.
Ik weet niet of het teveel verwend is...ik verwen mijn kind ook graag. Misschien is dat het ook wel!

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan