Nou idd leuk voor onszelf natuurlijk!
En ik ben het eens met de stelling, dat het net is wat je van thuis gewend bent en wat je voor een gevoel mee wilt geven aan je kind.
Kyan is natuurlijk nog maar een weekje 2 ietsjes jonger dus, maar hij heeft het donders goed door!
De wortel is voor het paard en zwarte piet komt 's nachts wat in zijn schoentje doen en neemt de wortel mee. Hij vraagt 's morgens niet meer om de wortel en gaat gelijk met een grijns kijken wat er in zijn schoentje zit.
Vanavond staat zijn schoen voor de vierde keer.
Hij heeft een keer een autootje (die ik uit zijn enorme verzameling verjaardagscadeaus heb gevist oeps slecht hè?)
en twee keer strooigoed gehad, vind ie helemaal super en uiteindelijk heeft hij er nog maar 3 schuimpjes van op. Hij vraagt er niet om dus deze mama laat het zo

Vandaag heb ik wat leuke dingetjes bij Action en blokker gescoord:
Een kleur en spelletjes boek 0.79 euro
een 4 in 1 puzzel van sinterklaas 0.99 euro
(Kyan is puzzelverslaafd..)
een zakje euromunten 0.58 euro.
Een pietenbarret en een boekje met sintliedjes 1 euro per stuk bij Blokker
De barret mag hij vw zaterdag op als we naar Sinterklaas gaan bij mij op het werk..
O ja en nog een cd met liedjes bij Intertoys van 1 euro. Is dat bij elkaar 5.35 en dan heeft mama de hele komende week pret voor 10!
Ik heb nog een Hot wheels autootje in de kast 1.49 bij Zeeman toevallig tegenaan gelopen.
Verder komt er nog een manderijntje (is ie wild op)
een doosje rijstringetjes van Jip en janneke gekregen bij de HEMA, een doosje smarties (krijgt hij anders nooit) ach en nog een keer een paar pepernootjes ofzo..
Dan redden we het wel tot het heerlijk avondje!
Als het een keertje niet zo goed uitkomt slaan we rustig een avondje over.
Je kunt het net zo gek maken als je zelf wilt!
@ babybelle: bij Action hadden ze tuitbekers met namen erop, toevallig zag ik ook Charlotte er tussen staan, misschien wat voor jou??
Groetjes en veel plezier met alle voorpret!
Sas