Mijn dochter heeft nu 3x haar schoen gezet en eigenlijk snapt ze er niet veel van haha. Ze toont ook niet zoveel interesse als ze hem zet als ik eerlijk ben. Laten we zeggen dat papa en mama het hardste zingen! Maar 's ochtends is ze wel erg blij en verrast. En we gaan er ook mee door want mama heeft nog wat spulletjes liggen die ze her en der gekocht heeft. Een verfdoosje, een bal met lichtje, (gratis) Nijntje boekjes, een echte Sneeuwwitje lipgloss...leuk leuk leuk!
Ik denk, zonder iemand voor het hoofd te willen stoten, dat héél diep van binnen iedereen dit voor zichzelf doet -- als de kindjes nog zo klein zijn bedoel ik. We HOEVEN het niet te doen, de kindjes snappen het toch nog niet, we willen het doen. Kom op zeg, er gaat toch niks boven je eigen kind de lol en spanning brengen die je zelf nog zo goed kent? En dan zijn we een beetje vroeg, en doen we het een beetje vaak, nou en. Ik kan niet wachten tot ze echt kan genieten van de sint optocht, en carnaval, en kerstmis, en vuurwerk met oud en nieuw, en 3 koningen, en Pasen, en verkleden, en optreden...en...en...
Je snapt me wel 🙂