Schoenen

Hey meiden,

Even vraagje van mij over schoenen.
Je kunt voor je kind schoenen in allerlei prijsklasses kopen. Voor Floor had ik twee paar (goedkope) schoenen, die leuk waren, zo lang ze niet zelf liep.

Vandaag ben ik naar de schoenenwinkel op het dorp gegaan waar je voeten worden gemeten, en waar ze ook goed advies geven. Helaas was de prijs er ook naar: ik betaalde 85 (!) euro voor een paar schoenen.

Ik wil wel dat ze, nu ze net loopt, goede schoenen aan haar voeten heeft. Betekend dat dat ik aan dure schoenen vast zit? Of zijn goedkope(re) net zo goed? Of kan ik beter wachten met goedkopere tot ze wat groter is? (ze heeft nu mt 19)

Liefs,

T
 
Hoihoi,
Bij van haren hebben ze ook goede schoenen, ik geloof elefanten; is een stukje goedkoper.
Zelf heb ik voor Thirza laarsjes van van haren gekocht (geloof 30 euro) en een paar sneakertjes van Nike, ook bij van Haren (25 euro).
Dat vind ik nog te doen.
Volgens mij is het belangrijkste dat ze nu een goede stevige zool hebben, maar dat ie wel iets moet meegeven.
Succes!
 
hallo,

Zoë heeft ook elefanten van van Haren.
deze waren 39 euro.
de schoentjes hebben nog een speciaal zooltje voor kinderen die beginnen met stappen.
de verkoopster zei toen dat ze een half jaar zelf goed moeten kunnen lopen voordat ze harde zolen nodig hebben.
het is belangrijk dat je de met de schoenen een wring beweging moet kunnen maken.
ze proberen zich namelijk nog met de tenen extra hou vast te pakken.
het is zo duur als je het zelf maakt.
ik weet dat je bij scapino ook kinder schoenen hebt en die worden door een orthopeed ontworpen (volgens hun)

gr Dango
 
wij hebben schoenen bij scapino gekocht voor 25 euro,ze zijn stevig en goed lijk mij dan he.ik vind zo zonde zulke dure schoenen.Kyandro ga ook nog wel eens kruipen en dan zijn ze zo kaal.en die voetjes groeien nog zo hard nu.dus hier geen duren schoenen.en idd die van van haren die ellefants ook heel goed zijn.en niet zo duur.
liefs jootje
 
Hoi,

Wij hebben afgelopen zaterdag ook schoenen gekocht voor Diederik (maat 22). Hij heeft Shoesme schoenen gekregen, waren 54 euro. Ik ben wel iemand die goede en desnoods dure schoenen koopt, omdat goede schoenen heel belangrijk zijn voor hun houding en het leren lopen. Laat ik het zo zeggen: ik bezuinig er niet op.

Maar ja, het is inderdaad veel geld, zeker als je bedenkt dat ze er met 3 maanden weer uit zijn... Ik ga dus wel naar een 'kwalitatief goede' schoenenzaak. Maar eerlijk gezegd: ik heb ze nooit persoonlijk getest al die soorten en merken!

Leuk om te melden: Diederik heeft er prompt gisteren zijn eerste stappen los mee gezet! Sinds een week loopt hij achter de loopkar en nu ook al een paar stapjes (soms 5-8) mee los! Gisteren schoot mijn man helemaal vol toen hij het zag, hij is wat emotioneler sinds hij vader is, hihi... ;-) Ik werd daar natuurlijk weer nat achter de ogen van!

Ik gloei gewoon van trots de laatste tijd, hij wordt maandag 1 en hij is al zo'n grote knul!
 
Hallo,

ook ik ben natuurlijk op schoenen uit geweest en heb een leuk setje van shoesme voor 20 euro in de uitverkoop. is nog een zomermodel. Ach het lijkt erop dat de zomer nu gaat beginnen dus.......
Maatje 21 heeft meneer en inderdaad werd ook ons nog de zachte zool geadviseerd totdat hij ongeveer een half jaar loopt.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan