Schoenen

Ik ben ook naar de "betere"schoenenwinkel gegaan. Tja ze kan zelf niet vertellen of de schoen fijn zit en ik voel dat ook niet. Heb er meer vertrouwen in. Ben bij Schuurman geweest en dooor kortingbonnen e.d was ik voor 30 euro klaar! Maar zonder de korting was het wel duurder geworden. Ben wel van plan om bij Van Haren schoenen te gaan kopen als ze wat groter is en zelf kan zeggen hoe de schoen zit.
 
hey,

bedankt voor meningen. Ik had inderdaad ook het idee van goedkope schoenen kan altijd nog als ze echt goe dloopt, en kan zeggen hoe ze zitten...

Wat een verschil in maat trouwens tussen de mannen hier en mijn meisje: Floortje heeft mt 19 :p

Liefs,

T
 
Ela heeft al maat 22.. :) Heb nu nog slofjes gekocht, omdat ik de schoenen niet flexibel genoeg vind, aangezien ze nog vaak valt met lopen en dan overgaat in kruipen. De vorige slofjes had ze met 1,5 maand echt helemaal op. Als we 2 maanden verder zijn krijgt ze wel schoenen, dan kan ze iets makkelijker lopen..
Liefs
 
Hi hier ook afgelopen weekend bij van haren elephanten gekocht voor Stan.

30 euro voor schoentjes in maatje 19.

liefs

p.s. hij vind het helemaal te gek om schoenen aan te krijgen haha
 
Hoi allemaal, voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar de naamsbekendheid van een kinderschoenenmerk. Ben jij ouder van een kind (of meerdere) tussen ongeveer 2 - 10 jaar en wil je mij helpen om met een mooi resultaat af te studeren? Vul dan de enquête van onderstaande link in en ik ben je heeeel erg dankbaar! Onder de respondenten worden twee tegoedbonnen van de HEMA t.w.v. €50,- verdeeld!

http://fontysfeht.qualtrics.com/jfe/form/SV_5Bw1PZ8wMhl0ULj
 
Terug
Bovenaan