schoenen

gisteren hebben we echte schoenen gekocht voor onze kerel. Slik maatje 17. Hoezo op grote voet leven hahahahaah. Hij kon geen babyschoentjes aan. Hoge wreef en brede (en lange) voeten. Dus nu echte schoentjes gekocht en meneer vind het prachtig. Hij kan er erg goed mee staan dus denk wel dat hij ze veel aan zal hebben. We hebben heerlijk gewinkeld, maar dan voor onze kerel hahahaha. Nog een hele stoere winterjas gekocht want die we hebben was toch echt nog te groot. Hebben nu een mooi wollen jasje met knopen gekocht. Zo stoer.
 
leuk hoor!!! maar mt 17? dat is toch juist erg klein?
2van mijn zoontjes hebben ook brede (maar kleine) voeten, is altijd opletten bij schoenen kopen!
Ik heb voor ons meisje simpele schoentjes van de hema en slofjes van prenatal, ik koop pas schoenen als ze stevig zijn met lopen ;-p (voor de voeten is het belangrijk om zoveel mogelijk op blote voeten-sokken-hele soepele slofjes te lopen, al wil ik je niet voor het hoofd stoten)

Zonde dat de winterjas nog te groot is, wanneer had je die gekocht? Je weet op deze leeftijd nooit goed hoe hard ze groeien he!
Ze lijken zo klein he met een dikke jas,,haha
Hier vandaag voor de 2e keer de winterjas aangehad, zo schattig, heb 4wk terug 1 besteld bij esprit, maatje 74, maar denk dat ze er de winter wel mee door komt!

Veel plezier met je aankopen ;-)
 
Mt 17 voor een half jaar is vrij groot. Mijn neefjes en nichtjes hadden dat ongeveer met een jaar. Slofjes en die soepele schoentjes zijn te smal voor hem. Ik had verschillende paren staan, maar krijg ze niet aan. En alleen sokken vind ik nu toch echt te koud worden buiten. Heb heel veel winkels gehad voordat ik iets gevonden had dat paste. Weet eigenlijk niet of het zoveel kwaad kan. Als hij staat, staat hij op platte voetjes en niet op zijn teentjes. Maar voor het afrollen van het voetje kan ik me voorstellen dat het inderdaad niet al te goed is. Zal het in ieder geval in de gaten houden. Had er niet aan gedacht. Voorlopig loopt hij nog niet en krijgt hij ze vooral buiten aan. (binnen is het warm genoeg hahahaha)

Die winterjas hadden we in augustus gekocht (mt 80) maar valt vrij groot. Hij zal hem deze winter vast nog wel nodig hebben.
 
is maat 17 groot ja :S ethan heeft 18 maar word al een beetje te klein..

maar goed dan weet ik dat hij grote voeten heeft (dat zei de gyn. als eerste jeetje wat een grote voeten en handen)
 
hmmm, dan moet ik straks eens kijken, ik dacht dat de jongens met een jaar mt 20 droegen,maar kan me vergissen!
Het is idd voor het afrollen van de voet en het evenwicht, ook gaan ze de voeten vaak hoger op tillen met schoenen, maar goed als hij binnen gewoon op sokjes loopt/staat is dat natuurlijk geen probleem!
Heb je al eens gekeken voor sokken met een leren onderkant, die paste mijn zoontjes wel (hun paste de meeste slofjes ed idd ook niet)
Ik kreeg vaak ook het voetje er niet goed in door de hoge wreef, zonde want hier stonden ook schoentjes/slofjes die nooit gedragen zijn, gelukkig heeft later mn neefje er plezier van gehad!

Ja dat is soms het nadeel van op maat kopen, ik heb dat ook wel gehad, of juist andersom, dan dacht ik dat is nog te groot en dan bleek het juist klein te vallen!
Maar dan heb je iig al iets klaar liggen voor het nieuwe jaar ;-p

Grts MJ
 
ethan heeft meestal gewoon sokjes aan maar zo als op de fiets enz is het wel nodig

maar schoentjes/slofjes met een zachte zool zijn ook veel makkelijker aan te doen
 
Heb nog even gekeken (was toch wel benieuwd) maar ik heb de schoentjes die ze met 6-7mnd droegen en die zijn in maat 18, de jongste droeg met een jaar mt 20 en de oudste 2 maat 21.
Ons meisje heeft nu ook 17ong, die heeft naar mijn idee van die schattige mini voetjes, heel klein en smal, maar ik vind het niet erg als zij niet de brede voeten van papa geerft heeft,,hhaha

@dromertje, ja dat klopt, maar kindjes met een hoge wreef kunnen idd niet altijd makkelijk slofjes aan, ik heb dat probleem zeker met mn jongste zoontje ook gehad, voor de wreef hebben ze dan bijna 2mt groter nodig, dus dat werkt niet!!
 
Fedde heeft ook een hoge wreef. Had laatst lieve babyschoentjes besteld, maar die krijg ik moeilijk aan. Heb het elastiek eruit geknipt. Ik had nog een paar babyschoentjes met vetertjes die past hij wel en van m'n zusje babyschoentjes met klitterband past hij ook.
Maar binnen meestal sokken of nog vaker blote voetjes, hij staat al veel en dan heeft hij meer grip.
Heb ook van die sokken met leren zooltjes. Ook lekker voor naar buiten.
 
Terug
Bovenaan