schoenen

Er zit behoorlijk verschil tussen de maten met zachte zool of harde. Heb net even gekeken maar de maat 19 van prenetal krijg ik echt niet aan. (ook onderkant op zijn voetje is te klein) Maar goed hij heeft nu eindelijk schoentjes die passen en daar ben ik blij om. Sokken heeft hij ook al voor 12-18 maanden en die vind ik toch niet erg groot meer (lees te klein)

@mj ik heb van die anti-slip sokjes. Hij staat nog niet zoveel dus hij heeft ze nog niet echt nodig.
 
Weet niet of deze opmerking hier thuis hoort, maar wil het toch even delen. Als baby's rond deze leeftijd (goed) kunnen staan, lijkt dat heel wat natuurlijk, maar volgens mijn fysio gebruiken ze dan vaak verkeerde spiergroepen wat slecht zou zijn. Het lijkt dan dus of ze goed kunnen staan, maar beter zou zijn om dit niet te doen.

Gr Ingrid
 
voor pascal ook schoentjes, nou ja, van die stevige slofdingen gekocht bij de baby speciaal zaak alhier.
eh maat 19!!!!!!!!!!! en vanmorgen zag ik dat hij de difrax fles in 1 hand kan vast houden.
dat zijn dus grote handen en voeten voor een manneke van bijna 7 maand.
jeetje zeg. mag wel even wat minder groeien.
 
Hoi allemaal, voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar de naamsbekendheid van een kinderschoenenmerk. Ben jij ouder van een kind (of meerdere) tussen ongeveer 2 - 10 jaar en wil je mij helpen om met een mooi resultaat af te studeren? Vul dan de enquête van onderstaande link in en ik ben je heeeel erg dankbaar! Onder de respondenten worden twee tegoedbonnen van de HEMA t.w.v. €50,- verdeeld!

http://fontysfeht.qualtrics.com/jfe/form/SV_5Bw1PZ8wMhl0ULj
 
Terug
Bovenaan