Schoenmaat dreumes: voeten blijven groeien

<p>Hoi allemaal! </p><p>Nu is mijn zoontje van 19,5 maand een grote kerel, ca. 15kg en kledingmaat 92/98 en soms 98 (afhankelijk van merk)</p><p>Het viel me op dat mijn zoontje ineens begon te struikelen,voeten gemeten, en ja hoor, weer een schoenmaat gegroeid. Ondertussen heeft hij dus al schoenmaat 27. </p><p>Zijn er meer moeders waarvan hun kleine kind op grote voet leeft? Houdt het ook op? Iedere maand dure schoenen kopen levert weer onnodige discussies op thuis ?</p>
 
Wooow! Mijn dochter is ook 19,5 maand. En heeft nog maat 22. Haha sorry, vindt t stiekem wel grappig ? heb wel eens gehoord dat het echt met periodes gaat. Dus dan weer heel snel en dan weer een poos stabiel. Wij zijn wachten nog even op de groeispurt van de voeten en ik gun jou een stabiele periode! Misschien via marktplaats of vinted? Of de kleine schoenen weer verkopen, levert t ook nog wat op. 
 
27????? Jeetje. Weet je het echt zeker? Dat is bizar groot. Struikelt hij niet omdat zn schoenen te groot zijn??
Mijn dochter van 3.5 heeft maat 25/26! Kledingmaat 104/110.

Kindjes van 3.5 a 4 jaar hebben maat 27!

Ik werk al 10 jaar op een kinderdagverblijf en heb echt nog noooooit een dreumes met maat 27 gezien.

 
Niet zó groot, maar zeker wel groot. Onze dame (20mnd) heeft nu maat 25.. ze is letterlijk op grote voet geboren, en hier blijft het maar door gaan. Gelukkig schoentjes van een nichtje die we doorgeschoven krijgen, en marktplaats en de sale. Duur grapje, al helemaal met een moeder met een schoenentic ?
 
Mijn jongste dochter is nu 18.5 maand, 13 kilo, maat 92 en schoenmaat 22. Zo heel groot vind ik je kindje niet in kledingmaat/gewicht, vergeleken met mijn dochter. Maar wél in schoenmaat..
 
Leeft duidelijk op grote voet .. het kan. En kindjes tot 4 jaar groeien per seizoen een maat gemiddeld.

Dus ja het klopt wel dat je vaak toe bent aan een nieuw paar.
 
Ik heb zo'n schoenmaat meter gekocht bij shoesme, dus ja... ik weet het echt zeker ?
Ik weet dat het erg groot is... kan hij ook niks aan doen... hoopte op wat herkenning en dat het stopt.. beetje lullig als hij straks 5 is met schoenmaat 45 ?
 
Hoe zijn jouw eigen schoenmaat en die van je vriend / man? Mijn vriend heeft maat 47, mijn schoonmoeder 43. Dus niet extreem raar dat onze meid 'al' maat 25 heeft
 
Terug
Bovenaan