Schoenmaat dreumes: voeten blijven groeien

Maar wat een verschil tussen onze kleintjes dan inderdaad Galileo! Maar als je kindje zulke brede kleine voetjes heeft is dat inderdaad ook lastig! Zijn er geen betere schoenenwinkels, of schoenmerken die breedtematen aangeven bij kinderschoenen? Dat moet er toch zijn?
 
Hi,
Ik snap je helemaal! Mijn moeder vertelde dat het bij mij als kind ook zo bizar hard ging. Had op mijn 9e ookal schoenmaat 40. Maar... daar is het wel gestopt! Dus het kan echt straks een hele tijd stil staan.
En idd misschien schoentjes verkopen?
Succes!
 
@Galileo: er zijn zeker baby/dreumes schoenen met een breedte maat. Twins&trackstyle hebben breedte maten (breedte 5 is het breedste), ook Bunnies en Redrag zijn lekker breedt. @Marjoow: een kindervoet tot 4 jaar groeit gemiddeld 1 maat in 4 maanden. Ze kunnen zomaar straks opeens even stil staan qua groei dus komt vast goed!
 
Leuk he, Marjoow, dat ze allemaal hun eigen plan hebben. Mijn compacte meisje laat zich gelukkig niet tegenhouden door haar (gebrek aan) lengte, maar soms is het net lastig. Ze wil heel graag fietsen, maar ik durf nu pas naar loopfietsen te kijken, ze kon eerder never nooit niet met haar voeten bij de grond. Zo’n kleine houten wel en heeft ze ook, maar motorisch gezien toe aan iets anders.

Goede schoenen zijn zeker belangrijk, helemaal eens. Nu winkels weer op afspraak open gaan, ga ik eens wat voorwerk doen naar wie wat verkoopt en snel afspraak maken. Wil natuurlijk ook nog wel iets leuks.

Dank voor de merken, gebruiker! Goed om mee te nemen in de zoektocht, ga ik zeker naar kijken.
 
Als je zoekt naar een laag loopfietsje moet je eens kijken naar een puky loopfietsje, die heeft mijn nichtje en kan echt heel erg laag ? ik zet even een link voor je neer voor het model, maar er zijn er genoeg op marktplaats te vinden 
https://www.kinderfietsshop.nl/puky-superlichte-loopfiets-pink-roze.html?source=googlebase&gclid=CjwKCAiAm-2BBhANEiwAe7eyFJ-k1KgBE9Jvym0cEY6pELzaqNk-IGSRXfVJdl73eRqiMSxjSi8puBoCVa4QAvD_BwE
 
Top tip, Marjooow! Net een pracht exemplaar opgehaald, voor 2 tientjes via MP gescoord. Ben benieuwd of ze al past, net direct maar op kleinste stand gezet en mooie verrassing morgen. En voor zaterdag afspraak bij de kinderschoenwinkel ingepland, ze nemen bij ons zo’n 40 minuten per klant, dus kan het niet maken om zonder schoenen weg te gaan, maar is met mij besluiteloosheid (en aversie tegen schoenen met glitters en sterren) misschien wel goed, want ze loopt nu al maand op sneeuwschoenen en laarzen, terwijl juist haar plat voetjes iets goeds nodig hebben.
 
Fijn dat ik je heb kunnen helpen! Hopen dat je meisje er (snel) op past! 
Ik ben zelf ook onwijs kieskeurig hoor, zoveel kleding en schoenen waarvan ik denk: daar gaat mijn kind echt nooit op/mee lopen ? zal in de toekomst vast discussies opleveren, aangezien hij best wel op mij lijkt ?
 
Dat herken ik. Drama is het heb wel is schoentjes te groot gekocht en na 3 weken dacht ik waarom willen ze niet meer aa ja hoor te klein. Gelukkig gaat het uiteindelijk minder snel. Wanneer ze net lopen gaat het het snelst. Ons zoontje is nu net 8 en heeft maat 36/37 dus het is goed gekomen. Ons meisje leeft ook op grote voet ze is nu 4.5 maand en draagt van die nike slofjes maat 19.5.
 
Terug
Bovenaan