schoentje zetten

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

wat me opvalt hier en om me heen is dat er kadootjes gegeven worden in de schoen.

ookal zijn het kleine kadootjes ,

wij kregen alleen snoepjes in je schoen en was er helemaal gelukkig mee

waar zijn alle chocolade munten, sigaretten en muisjes gebleven??

ieder voor zich natuurlijk maar vind de kadootjes voor 5 december

hoe denken jullie hierover ??

groetjes moekje

Hoi Moekje,

Marissa krijgt inderdaad ook kadootjes in haar schoen. Ik heb bij de Bijenkorf 2 kokers met figuurtjes van Little People gekocht, deze waren 50 % korting. Ik had dus 6 figuurtjes voor 6 euro. Deze heb ik allemaal los verpakt en ze mag dus 6 keer haar schoen zetten. Ik doe geen snoep in de schoen omdat Marissa van ons nog geen snoep mag. Nog geen chocola en nog geen schuimpjes en zo. Ze mag wel pepernoten en die krijgt ze 's avonds af en toe een paar (6) in een bakje. Maar wij gaan hier inderdaad voor een heel klein kadootje dus.

groetjes Linda

Feline heeft haar schoen niet gezet, maar mag het wel 1 keer doen (al begrijpt ze er niets van) maar dan komt er gewoon een kleinigheidje in.
En wij kregen inderdaad ook altijd snoepjes in de schoen, nooit kadootjes.

groetjes Mariska

hey hallo!

ik denk hier precies hetzelfde over. Wij geven Jelte op 5dec een paar speeltjes, wilde toch wat nieuwe speeltjes voor hem en tja dan bewaar ik het ff voor pakjesavond, maar verder doen we er nix aan hoor! Laat staan de schoen zetten! Snapt hij toch nix van!
Op mn werk (kdv) hoor ik ook de meest gekke(dure) kado's die de kids al in hun schoen krijgen. Wij kregen vroeger ook de sigaretjes, muizen en pepernoten in de schoen hoor!
En zo zal Jelte dit ook krijgen volgend jaar.

groetjes Saskia

Ps Moekje bevalt het je werken weer??? Je ritme al gevonden?

hey hallo!

ik denk hier precies hetzelfde over. Wij geven Jelte op 5dec een paar speeltjes, wilde toch wat nieuwe speeltjes voor hem en tja dan bewaar ik het ff voor pakjesavond, maar verder doen we er nix aan hoor! Laat staan de schoen zetten! Snapt hij toch nix van!
Op mn werk (kdv) hoor ik ook de meest gekke(dure) kado's die de kids al in hun schoen krijgen. Wij kregen vroeger ook de sigaretjes, muizen en pepernoten in de schoen hoor!

groetjes Saskia

Hoi hoi,

wij zijn van plan om de kinderen een paar keer per week de schoen te laten zetten en ik denk dat ik 1x in de week een cadeautje erin doe. Maar dan heb ik het wel over iets kleins hoor wat ik dan bij de action voor 1 euro heb gekocht! Ik vind de cadeaus ook meer voor 5 dec. Verder doe ik er wat pepernoten, manderijntje oid in.

liefs miranda

quote: sasjeroen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-11-2008 19:40:32'));

hey hallo!

groetjes Saskia

haai

lief dat je er naar vraag
ja wel al een beetje aan gewend
erg moe in het begin maar gaat steeds beter

lijkt wel of ik meer energie heb nu ik werk en meer naast het werk doe
erg he
mis mijn kereltje wel heel erg hoor maar goed
dat went misschien ook nog wel

groetjes en bedankt voor het vragen

een paar keer per week de schoen zetten zeg je?
Wij mochten dit alleen in het weekend! haha.. maar voor jelte voor volgend jaar heb ik hier nog niet over nagedacht hoor! want het zijn maar 3weekenden ofzo toch?

gr. Sas.

Terug
Bovenaan