schoentje zetten

hoi hoi,

toevallig hadden wij het er vanavond nog over of we wel of niet met Sarah de schoen zouden zetten. We gaan het uiteindelijk niet structureel doen, ze snapt er toch helemaal niets van. Ik denk dat ik het wel 1x samen ga doen en dan ook zingen enzo, maar dat is meer omdat ik het zelf zo leuk vind .
Ik vind overigens ook dat het onzin is om kinderen grote dingen in hun schoen te geven, het moet wel leuk blijven en de cadeaus zijn voor 5 december. Wij geven geen snoep dus dat wordt nog even creatief zijn haha.

Tamar

Hoi hoi,

Jennifer mocht van het weekend haar schoentje zetten bij oma... Haar neefje en nichtje waren er ook en moesten liedjes zingen.. Jennifer zat erbij te dansen zooooo schattig!!!
Tja snappen doen ze het niet, maar die pepernoten, dat is het helemaal hoor!!! hahaha..

Wij zetten dus nog geen schoen dat heeft geen zin. Alleen haar andere neefje mag zijn schoen wel bij ons zetten (gewoon omdat ik dat leuk vindt) dus dan mag Jennifer dat uiteraard ook.
Voor de rest is het gewoon kado's met het Sinterklaasfeest, papa's werk en kdv!!!

gr. Ilone

Hey meiden,

Jayden mag ook wel een paar X zijn schoen zetten, niet dat hij het al snapt maar het staat zo gezelig he... En als hij ziet dat hij wat ik zijn schoen heeft is hij helemaal verrast en blij...
Jayden krijgt 3X een heel klein kado-tje (autotje, kleurboekje en een puzzel) en de andere keren een snoepje... Hij krijgt dus niet altijd snoep omdat hij niet zo van snoepen houd...
En de grote dingen in de schoen... tja... wat moet je ze dan nog geven als ze 18 zijn he, een auto???

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

De kinderen mogen hier op woensdag en op zondag de schoen  zetten. Voor de oudste heb ik snoep goed ( idd, de chocoladesigaretten, schuimpjes e.d. ) Maar persoonlijk vind ik voor Eline snoep nog echt niet geschikt. Zelfs pepernoten nog niet. Ik had vorige keer een stukje ontbijtkoek in haar schoen gedaan, maar heb ook een pakje haarspeldjes liggen voor in de schoen.

Idd, die grote schoenkadoos vind ik ook niks,  maar denk dat een paar kleurpotloodjes ook goede schoenkadoos zijn. De tandarts zal het iig met me eens zijn, hahahaa.

Ik woon  in een dorp waar de meeste mensen wel geld hebben en ik verbaas me altijd wat andere kinderen voor de sint, verjaardag, kerst, noem maar op.krijgen.

En bijna alle vriendjes van mijn oudste hebben een flatscreen tv in de slaapkamer hangen. Die heb ik nog geeneens in de woonkamer......

Hoi,
Daniëlle is nu 16 maanden en heeft totaal nog geen idee wie Sinterklaas is, ze heeft ook geen oudere broertjes of zusjes dus zij zet nog niet haar schoen.
Misschien volgend jaar, dan begrijpt ze het denk ik wel een klein beetje.
Ik had het er trouwens met mijn moeder ook nog over dat de kadoos zo groot/duur worden tegenwoordig. Wij kregen ook alleen een kleinigheidje in onze schoen vroeger, maarja tijden veranderen. . . .

Groetjes van Sonja

Wat ik nog vergeten te schrijven was:

Een schoencadeautje moet IN de schoen passen, anders is het niet geschikt!!

Zijn jullie het hiermee eens?

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan