schoentje zetten

hey moekje,
waren tegelijk een berichtje aan het maken!
Fijn dat het bevalt en tja kan me voorstellen dat je moe bent, ben ik ook nog geregeld!
En fijn dat je van het werken nieuwe energie krijgt toch?
Voor Ryan ook fijn!

Groetjes Sas.

Hoi saskia,

Ja, heb er niet precies over nagedacht hoe vaak ze de schoen mogen zetten hoor, maar in ieder geval inderdaad in het weekend en dan een keertje doordeweeks ofzo. En Ilona zet haar schoentje wel, maar die snapt er natuurlijk helemaal niks van, maar haar grote broer patrick vindt het prachtig. Toen ik hem vanochtend uit bed haalde zei hij; mama ik heb zwarte piet en sinterklaas over het dak horen lopen!
Geweldig toch?

hoi,

bij ons mogen ze 2 x in de week de schoen zetten, op woensdag en op zaterdag. Levi zet zijn schoentje ook maar alleen omdat hij een grote broer en zus heeft anders zou ik dat niet hebben gedaan, ze snappen er toch helemaal niets van.

Bij ons krijgen ze een klein kadootje in de schoen want ze snoepen in deze periode toch al meer dan goed voor ze is. Wij kregen vroeger ook altijd een klein kadootje in de schoen en inderdaad bij de action ligt genoeg voor weinig.

De echte kadootjes krijgen ze op 5 december maar ook dan maken we het echt niet te gek hoor. Bij Jelle in de klas kreeg vorig jaar een klasgenootje een Wii in haar schoen, echt niet normaal. Ga dan maar eens uitleggen waarom zij dat krijgt en jelle kleurpotloodjes.

Gelukkig zijn ze hier snel tevreden en blij met wat ze krijgen ook al zijn het kleurpotloodjes.

groetjes chimene

Haha, ik zei dat vroeger ook altijd: dat ik Sinterklaas en zwarte piet had gehoord! En wij mochten ook alleen in het weekend de schoen zetten, dus 3 keer. En soms extra als we ergens bij sinterklaas waren geweest en die zegt dan wel eens dat alle kindjes de schoen mochten zetten. Dus dan moest mijn moeder wel hahahaha

groetjes Maris

hoi hoi,

Bent het helemaal met je eens hoor!  Al mogen hier iedere avond hun schoen zetten Het blijft natuurlijk altijd de vraag of er iets in zit  Bijv.  vanmorgen  zat er niets in de schoenen maar had ik  een paar handen strooigoed in de  gang gegooid  Ze vonden het geweldig... Brian (16 mnd) snapt er nog  geen snars van, al is hij 's ochtends de eerste die zn schoentje pakt!!! Mike (4 jr)  beseft het maar al te goed en zingt zoveel mogelijk liedjes om er zeker van te zijn dat sint of piet hem gehoord heeft
Ze krijgen hier echt kleine cadeautjes als een leuk potlood, 1 playmobil poppetje, paardje van Little people, stickervel etc.  Omdat Mike erg heftig reageer op chocola is het voor ons helaas geen optie om sigaretten oid in de schoen te doen, helaas want dat heeft voor mij ook een bepaalde nostalgie Maar een mandarijn, zakje pepernoten, kleine spekjes zijn alternatieven die het hier goed doen!!  

We houden de grote pakjes (al zijn we hier ook zeer beperkt qua budget) voor pakjesavond

groetjes van een sint-fan
Achnita

Hoi!
Ik heb dus drie kids, en de oudste twee zijn bijna 6 en 9...
Dus ontkom je er niet aan, aan het schoenzetten..
Hier mogen ze hem vaak zetten, een keer of drie per week, maar niet elke keer is er een cadeautje..Lieve doet gewoon mee..
Morgen krijgen ze een chocolade sint erin, en jawel..beide een setje electrische opzettandenborstels..omdat de sint poetsen ook belangerijk vind!! haha
Vind ik grappig, en nuttig tegelijk..Lieve krijgt een nachtlampje..al snapt ze er niks van..
En verder krijgen ze een boekje, of  ander nuttig iets.
Ik vind het niet erg, maar idd, de grote pakjes komen echt op 5 dec pas..
Een Wii vind ik echt te gek voor een schoencadeau..
Al hebben wij hem zelf ook, een jaar terug  ''zomaar even een keer'' gekocht.....

Pakjesavond blijft geweldig..Er liep hier net een paard voorbij, dat is altijd leuk deze tijd van het jaar..
Zie de kids meteen kijken..

Gr Rina

Hoi hoi,

wij kregen vroeger ook nix anders dan pepernoten en schuimpjes in onze schoen.

Wij zetten Dylano's schoen nog niet. Hij snapt er toch nog nix van. Wel krijgt hij wat met Sinterklaas zelf, een cadeautje. Volgend jaar gaan we er "echt" aan doen.
Dylano is nou bij mn schoonzus, en die heeft 3 kids, dus daar wordt wel de schoen gezet... Dan krijgen ze iets gezonds en wat van pepernootjes.

Liefs Debby.

Mijn dochtertje zet haar schoen nog niet, omdat ze er nog niks van begrijpt. Het Sinterklaasgebeuren op tv volgt ze wel en ze herkent nu ook Sinterklaas en zijn Pieten. Voor de rest dansen wij bijna de hele middag op Sinterklaasliedjes !

Als ik kind mocht ik iedere avond mijn schoen zetten en zat er ook iedere avond iets in . Ik vond het geweldig. Ik kreeg dan een mandarijn of pepernoten of een muis of handschoenen en een sjaal. Iedere avond zingen!

Ik werk op een basisschool en verbaas me ook over de grote cadeaus die in de schoen zitten. Ouders moeten het natuurlijk wel zelf weten wat ze geven, maar inderdaad een mandarijn staat wat schril tegenover een Wii... Hoe leg je dat uit!
Ik merk wel dat ik al veel meer gekocht heb voor 5 december dan dat ik gepland had. Ze krijgt echt een volle zak...

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan